کد خبر: 1065648
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
احمد نجفی گفت: انتخاب ملی‌پوشان برای اردوی تیم ملی براساس رنکینگ نیست و در اردو‌های بعدی نفرات دیگری هم به اردو دعوت می‌شوند.
سرمربی تیم ملی تیراندازی تپانچه در گفتگو با ایسنا در خصوص آغاز اردو‌های تیم ملی اظهار کرد: یک سالی بود که تیراندازان هیچ تمرینی نداشتند و از اردو دور بودند. با هماهنگی فدراسیون قرار شد که اردو‌ها به صورت تمرینی و با حضور ۱۰ خانم و ۱۰ آقا (یا یکی دونفر بیشتر و یا کمتر) آغاز شود. قرار است که چند مرحله اردوی تمرینی داشته باشند و بعد از ۲ یا ۳ اردو برای انتخاب نفرات نهایی تیم ملی مسابقه انتخابی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که براساس اعلام فدراسیون نفرات تیم ملی براساس رنکینگ انتخاب شده اند، اما در اینصورت نام چند ورزشکار جا مانده، گفت: خیر. دعوت از ملی‌پوشان براساس رنکینگ نبود. ما براساس اولویت نسبت رکورد‌ها ورزشکاران را دعوت کردیم. به این صورت که در هر دور ۱۰ نفر آقا و ۱۰ خانم حضور داشته باشند و حضور ورزشکاران به صورت چرخشی خواهد بود. برخی از ورزشکاران تصور می‌کردند براساس رنکینگ است، اما به آن‌ها شرایط را توضیح دادیم. به چند نفری که دعوت نشده بودند گفتیم در اردو‌های بعدی به ترتیب دعوت خواهند شد. البته ورزشکارانی که رکورد آن‌ها مورد قبول باشد.

وی در ادامه در خصوص آمادگی جواد فروغی برای حضور در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: از دو ماه قبل اردو‌های خود را آغاز کرده است. با او کار می‌کنیم تا برای مسابقه لهستان آماده شود. امیدوارم که در این مسابقات خوش بدرخشد. شرایط تمرینی فروغی خوب است، اما تیراندازی است و نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد. ما تلاش خود را می‌کنیم، تمرینات از دو ماه قبل آغاز شده و همچنان تا اعزام ادامه خواهد داشت. احتمالا خودم با فروغی به لهستان اعزام خواهم شد.

وی در پایان گفت: از امروز اردو‌های تیم ملی آغاز شده است و این مرحله تا ۲ آبان ادامه دارد. بعد از اعزام فروغی هم نفراتی به اردوی بعدی دعوت می‌شوند و بعد از چند دوره اردو انتخابی خواهیم داشت تا نفرات اصلی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی انتخاب شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار