کد خبر: 1065638
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:
حمیدرضا طاهری گفت:حامیان اصفهانی برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند، از هر فرصتی استفاده کرده و مهر و امید را نثار ایشان می کنند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، رشد ۲۵ درصدی حمایت نیکوکاران از فرزندان یتیم و نیازمند در برنامه شور عاطفه های امسال را، نشان از تقویت فرهنگ نوعدوستی میان مردم شریف هم استانی دانست و بیان کرد: ۹۸ هزار و ۵۶۷ نیک اندیش اصفهانی، حمایت از حدود ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در ادامه افزود: با توجه به مساعدت های حامیان، به‌طور میانگین ماهیانه به کارت های عضو شتاب فرزندان ایتام مبلغی حدود ۵۰۰ هزار تومان و برای فرزندان محسنین نیز ۲۰۰ هزار تومان به صورت مستقیم و بی واسطه واریزمی شود.

حمیدرضا طاهری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۷۹۴ نفر فرزند یتیم و ۱۸ هزار و ۹۲۱ نفر فرزند نیازمند، تحت حمایت این حامیان هستند، گفت: مبالغ پرداختی حامیان همیشه قابل توجه و گره گشای بخشی از مشکلات این خانواده ها بوده ولیکن سرانه دریافتی بیش از ۵ هزار نفر از این فرزندان همچنان کمتر از یکصد هزار تومان می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست است، گفت: خیران نیک اندیش می توانند از طریق ارسال عدد ۰۳۱ به شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا با ورود به سامانهekram.emdad.ir  حمایت فرزندان یتیم و نیازمند را بر عهده گرفته و برای بسترسازی مناسب در پرورش علمی و فرهنگی نسل آینده با این نهاد همراهی کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر