کد خبر: 1065621
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج خبرداد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از تصویب لایحه‌ای درباره اختصاص سوله شهید فخری زاده به اداره بهزیستی باهدف آموزش کودکان کار خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی گفت: ساماندهی و آموزش کودکان کار با توجه به اینکه این افراد یکی از اقشار بسیار آسیب‌پذیر و در معرض خطر جامعه به شمار می‌آیند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی درعین‌حال وظیفه شهرداری را محدود به جمع‌آوری این کودکان از سطح شهر ذکر کرد و ادامه داد: ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار جزو وظایف اداره بهزیستی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج بابیان اینکه بنا نداریم نگاه قلک وار به شهرداری را در شورای ششم، بسط و ادامه دهیم، اضافه کرد: ازاین‌پس در موضوعاتی مشابه، رویکرد مشارکتی را در پیش می‌گیریم.

سعیدی بیان کرد: به این معنا که اگر شهرداری زمین یا محیطی را در اختیار دستگاهی قرار دهد، دستگاه مربوطه موظف است ضمن اعلام برنامه‌ای که منطبق با اصول ما در کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری باشد، امکانات خود را نیز به اشتراک بگذارد.

وی افزود: برای مثال درزمینهٔ کودکان کار، شهرداری محل را در اختیار بهزیستی می‌گذارد و این اداره موظف است با به‌کارگیری مربیان و کادر موردنیاز در طرح مشارکت کند.

لایحه قرارداد حق انتفاع سوله شهید فخری زاده برای کودکان خیابانی روز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه در کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج به تصویب رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار