کد خبر: 1065449
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
مدیرکل پست استان البرز گفت: میزان جابجایی بسته ها و امانات پستی در این استان با شیوع ویروس کرونا ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

رضا حمید پور در به مناسبت هفته پست اظهار داشت: شیوع این ویروس همچنین سبب کاهش ۸۰ درصدی مکاتبات و نامه ها شده است.

وی ادامه داد: این کاهش مرسولات مکتوب و نامه ای قدری زحمات ماموران پستچی را افزایش داده بطوریکه یک پستچی به دلیل حجیم بودن امانات و بسته ها درمقایسه با نامه ها باید چندین بار در روز فعالیت داشته باشد.

حمید پور گفت: براین اساس ۳۵ خودرو پستی به ناوگان شرکت پست استان البرز افزوده شده و درصدد آن هستیم در صورت تامین اعتبارات بیشتر پستچی موتوری را به سمت استفاده از پراید وانت ها سوق دهیم .

وی بیان داشت: امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا تجارت الکترونیک افزایش یافته بطوریکه افزایش ۲۰۰ درصدی حجم کار را طی ۲ سال اخیر داشتیم .

مدیرکل پست استان البرز اضافه کرد: همچنین ۳۰ درصد به پرسنل عملیاتی پست افزوده شده و بیشترین سرانه توزیع کشور متعلق به این استان است .

وی تاکید کرد: بسترخوبی درحوزه تجارت الکترونیک ایجاد شده و یکی از دفاتر پست استان البرز واقع در چهار راه دانشکده به این امر اختصاص داده شده که بخشی مشکل اصناف نیز با راه اندازی فروش اینترنتی نیز رفع شده است.

حمیدپور در خصوص تعرفه های پستی نیز بیان داشت: پست به عنوان تنها اپراتور دولتی در حوزه توزیع نامه ،امانات چهارسال است که افزایش نرخ نداشته و سیاست شرکت ملی پست آن است که مردم کمتر هزینه کنند .

مدیرکل پست استان البرز در زمینه مکان نامناسب ساختمان مرکزی پست این استان نیز افزود: چند واحد این ساختمان به یک مرکز جدید منتقل شده و در تلاش هستیم تا با ایجاد فضاهای بیشتر بتوانیم خدمات رسانی بهتری را به مردم داشته باشیم.

امسال بیش از سه میلیون و ۳۴۷ هزار مرسوله وارد استان البرز و سه میلیون ۷۴۴ مرسوله پستی از آن خارج شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار