کد خبر: 1065431
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

بیم و امید بر سر پرونده آرمان قرار است صبح امروز با رفتن او به پای طناب دار مشخص شود. پدر و مادر غزاله که در جریان حادثه تنها فرزندشان را از دست داده‌اند قرار است سرنوشت متهم پرونده را مشخص کنند.
به گزارش «جوان» چند روز از آخرین تلاش‌های هیئت صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران به سرپرستی دکتر محمد شهریاری برای جلب رضایت اولیای دم گذشته است. قبل از ظهر روز شنبه ۱۷ مهر ماه جلسه صلح و سازش با حضور متهم، اولیای دم و والدین آرمان و تعدادی از خبرنگاران حوزه حوادث در دفتر سرپرست دادسرا برگزار شد.
قاضی محمد شهریاری در آن جلسه سه ساعته تلاش زیادی کرد اولیای دم آرمان را ببخشند، اما در نهایت نه تلاش‌های صورت گرفته و نه التماس‌های آرمان، خانواده‌اش و حتی زانو زدن مادرش مقابل مادر غزاله نتیجه نداد. پدر و مادر غزاله در آن جلسه اصرار داشتند هر چه زودتر حکم قصاص اجرا شود چراکه پرونده آخرین مراحل اجرای حکم را هم طی کرده و آماده اجراست.
سحرگاه امروز آرمان پس از گذشت ۵/۷ سال از قتل غزاله برای دومین بار در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار می‌رود. آرمان در چند سال گذشته شب‌های کابوس‌واری را به امید نجات از طناب دار در زندان سپری کرده است. بر اساس این گزارش آرمان ۱۴ اسفند سال ۹۲، دختر موردعلاقه‌اش غزاله را در خانه‌شان به قتل رساند و پس از دستگیری مدعی شد جسد او را داخل چمدان چرخداری گذاشته و در سطل زباله‌ای رها کرده است. یکی از دلایلی که این پرونده جنجالی شد، پیدا نشدن جسد غزاله بود که شبهاتی را همچون زنده بودن وی در پی داشت، اما بررسی‌های جنایی نشان داد غزاله به دست آرمان به قتل رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار