کد خبر: 1065419
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

رئیس پارک فناوری پردیس از صرفه‌جویی ارزی و ۳۰۰ میلیون یورو صادرات در این پارک فناوری خبر داد.
مهدی صفاری‌نیا گفت: هم اکنون بیش از ۴۰۰ عضو فعال در پارک پردیس و شعب آن مستقر هستند که این شرکت‌ها در ۲۰ سال گذشته علاوه بر صرفه‌جویی‌های ارزی ۳۰۰ میلیون یورو صادرات داشته‌اند.
رئیس پارک فناوری پردیس خاطر نشان کرد: بیش از دو دهه از فعالیت علمی این پارک می‌گذرد و این پارک سال‌ها علاوه بر جذب ۴۰۰ عضو فعال توانسته مبالغ فراوانی صرفه‌جویی ارزی برای کشور از طریق بومی‌سازی فناوری داشته‌باشد.
وی افزود: شرکت‌های پارک در سال‌های اخیر توانسته‌اند مبالغ فراوانی صرفه جویی ارزی برای کشور از طریق بومی‌سازی فناوری داشته باشند. برای مثال این شرکت‌ها در سال ۹۸ بیش از ۸۸ میلیون یورو و در سال ۹۹ بیش از ۲۳۵ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی داشته‌اند.
رئیس پارک فناوری پردیس تصریح: حدود ۲۶۰ هزار مترمربع از فضای پارک با سرمایه‌گذاری مستقیم بخش خصوصی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته‌است و ۲۰۰ هزار متر مربع دیگر نیز در حال ساخت و بهره برداری است.
صفاری‌نیا اظهار کرد: بخش خصوصی در سال‌های گذشته ۷۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری فقط در بخش منابع فیزیکی در پارک فناوری پردیس داشته‌است که این مبلغ ۲۵ برابر کمک‌های دولتی برای توسعه پارک است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار