کد خبر: 1065390
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
اتحادیه فوتبال پاراگوئه سرمربی تیم ملی این کشور را پس از ثبت شکستی سنگین در کارنامه این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اخراج کرد.
در پی شکست ۴ بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی پاراگوئه برابر بولیوی در دور دوازدهم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اتحادیه فوتبال پاراگوئه سرمربی این تیم ادواردو بریتزو را برکنار کرد.

پاراگوئه با قبول این شکست رده هفتم جدول را به میزبانش تقدیم و خود به رده هشتم سقوط کرد تا شانسش برای صعود به جام جهانی کمتر از قبل شود. پس از این بازی ادواردو بریتزو سرمربی پاراگوئه‌ای‌ها از شرکت در نشست خبری خودداری کرد و سه ساعت بعد نیز حکم اخراج وی صادر شد.

تیم ملی پاراگوئه در این هفته از بازی‌های ملی سه بازی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در خانه برابر آرژانتین، بیرون از خانه مقابل شیلی و مجدداً بیرون از خانه برابر بولیوی انجام داد که در هیچکدام از آن‌ها موفق به گلزنی نشد و بالعکس دروازه اش شش بار باز شد.

پاراگوئه‌ای‌ها در شرایطی سرمربی آرژانتینی ۵۱ ساله‌شان را برکنار کردند که او از ماه فوریه سال ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشت و در ۳۱ بازی‌اش با این تیم تنها هفت پیروزی کسب کرد و در سایر بازی‌ها ۱۳ بار مساوی کرد و ۱۱ بار هم تن به شکست داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار