کد خبر: 1065195
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به افزایش ترافیک تهران در روز‌های اخیر
در روز‌های اخیر ترافیک عصر‌های تهران به شکل سرسام‌آوری افزایش یافته است به شکلی که داد کاربران شبکه‌های اجتماعی را درآورده و کاربران از ساعت‌ها معطلی در ترافیک شهر تهران گلایه دارند. برخی از کاربران اذعان داشتند که با وجود خروج از محل کار در ساعت‌های مختلف عصر باز هم با ترافیک مواجه بوده‌اند و مسیر همیشگی‌شان را با ساعت‌ها ترافیک طی کرده‌اند

در روز‌های اخیر ترافیک عصر‌های تهران به شکل سرسام‌آوری افزایش یافته است به شکلی که داد کاربران شبکه‌های اجتماعی را درآورده و کاربران از ساعت‌ها معطلی در ترافیک شهر تهران گلایه دارند. برخی از کاربران اذعان داشتند که با وجود خروج از محل کار در ساعت‌های مختلف عصر باز هم با ترافیک مواجه بوده‌اند و مسیر همیشگی‌شان را با ساعت‌ها ترافیک طی کرده‌اند. کاربران این وضعیت را درحالی که هنوز مدارس و دانشگاه‌ها حضوری نشده‌اند نگران‌کننده خواندند و از مسئولان خواستند هرچه سریع‌تر با در نظر گرفتن ریشه‌های مشکل، فکری برای حل آن کنند. در ادامه بخش‌هایی از گلایه‌های کاربران از ترافیک شهر تهران آمده است.


رامین پاینده:
پاییز چه اتفاقی میفته که تهران اینقدر ترافیک و قفل میشه؟!
کاربری با نام «محمد. مد»:
آخ آخ وحشتناکه ترافیک این روزای تهران، فرقی هم نمیکنه وسط هفته باشه یا آخر هفته از ساعت ۵، ۶ که میگذره همه جا قفله! نمی‌دونم از وقتی ساعتا رو کشیدن جلو چه اتفاقی افتاده مثل شب عید شده که حتی بی‌آرتی‌ها هم تو ترافیک میمونن!
محمد ناصح:
مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها که هنوز حضوری نشدن، این حجم از ترافیک تهران یکم غیرطبیعی نیست؟!
فاطمه پاقلعه‌نژاد:
بالاخره یه روز یه کمپین راه میندازم با چندتا داوطلب میریم سر خروجی‌های بزرگراه‌ها می‌ایستیم و به همه اونایی که میخوان از لاین‌های سمت چپ بپیچن تو خروجی و ترافیک درست می‌کنن و فکر می‌کنن زرنگن تذکر میدیم. هزینه چاپ کاغذایی که روش نوشته شده «گاو» و قراره تقدیم‌شون کنیم هم با خودم!
فرنوش آباء:
مگه همیشه موقع فوتبال خیابونا خلوت نمی‌شد؟ پس چرا دیشب (سه‌شنبه‌شب) یه جوری ترافیک بود که هرلحظه می‌خواستم بزنم بغل گریه کنم؟ از سعادت‌آباد تا زعفرانیه اندازه یه جاده چالوس تو راه بودم.
الهام خدابنده‌لو:
اینقد ترافیکه و اسنپ که خدادتومن! اومدیم دربستی بگیریم، یارو گفت ۸۰ تومن! گفتیم خب اوکی بریم؛ گفت ۸۰تومن صرف نمیکنه برام تو این ترافیک؛ یک مسافر دربستی دیگه گرفت یعنی الان دو تا مسافر دربستی تو یک ماشینیم.
محسن کرمی:
من تحقیق کردم! ۵۰ درصد دلیل ترافیک تهران چیزی نیست جز «ترافیک زدگی.» یعنی طرف یه ترافیک واقعی رو رد می‌کنه، اما همچنان فکر می‌کنه ترافیکه. واسه همین همچنان با سرعت پایین به راهش ادامه میده یا با گوشیش کار می‌کنه! در نتیجه ترافیک دو برابر میشه!
خشایار عرب:
میدونستین وقتی توی ترافیک هستین و بوق میزنین نه تنها باعث کاهش ترافیک نمیشین بلکه چندین فحش هم میخورین؟
کاربری با نام «سارا»:
ترافیک تهران اینجوریه که هر ساعتی هم بزنم بیرون باز دیر میرسم یا دقیقاً سر تایم!
محمد کریمی:
تهران بعد از اتمام کامل کرونا، به یک سطح جدید از ترافیک و بعضاً غیرقابل تحمل خواهد رسید. توی این مدت حجم ماشین‌های تهران، حجم تردد هر آدم و جمعیت تهران بالا رفته.
مهرداد پولادی:
خداروشکر در هر ساعتی از شبانه روز در هر شرق به غربی یا شمال به جنوبی ترافیک هست دیگه! شما‌ها خسته نشدید که هیچ کاری نمیشه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار