کد خبر: 1065058
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
رامین ناصرنصیر در گفتگو با «جوان»:

برای بالا بردن کیفیت محصولات تلویزیونی لازم است مردم را پای نقد این آثار آورد و به طور جدی نظر جامعه را لحاظ کرد، البته در برخورد با محصولات تلویزیونی باید جانب انصاف را نگه داشت، چون واقعاً تولید سریال در دو سال اخیر خیلی دشوارتر از قبل بوده است.
رامین ناصرنصیر، بازیگر باسابقه با بیان این مطلب به «جوان» گفت: محتوای مختلف تلویزیون به خصوص سریال‌ها را که برای تولیدشان در دوران کرونایی زحمات زیادی کشیده شده است، خودم به عنوان مخاطب دنبال می‌کنم و می‌بینم گاهی چقدر زحمت کشیده شده است تا حتی در پیک کرونا، سریال‌ها جذابیت داشته باشد. بازیگر «پشت کنکوری‌ها» و «زیر آسمان شهر» ادامه داد: هیچ ایرادی ندارد که بینندگان درباره سریال‌ها نظر دهند و منتقدان هم نقدشان را منتشر کنند ولی بهتر است در نقد و تحلیل‌های پیرامون سریال، شرایط تولید و محدودیت‌های پیش رو را هم در نظر بگیرند. گاهی واقعاً میان ایده‌آل‌های یک کارگردان با آنچه در عالم واقع رخ می‌دهد، فاصله فراوان است و همین باعث می‌شود محصول نهایی افت کند.
ناصرنصیر با اشاره به اینکه خودش شرایط تولید در کرونا را حس کرده است، عنوان کرد: اخیراً در یکی دو سریال تلویزیونی بازی داشته‌ام و در برخی برنامه‌های زنده نیز به عنوان مهمان حاضر شده و دیده‌ام که شرایط تولید در دوران جدید چقدر دشوارتر از قبل شده است. بازیگر «او مثبت» و «کتابفروشی هدهد» ادامه داد: در ماه‌های اخیر اغلب پروژه‌هایی که در مسیر تولید بوده‌اند به غیر از همه مشکلات متداول، مسئله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا را هم داشته‌اند و برای همین ذهن عوامل باید در دو حیطه حرکت کند.
ناصرنصیر درباره تجربیات بازیگری اخیرش توضیح داد: هم در سریال کودک- فانتزی «کلبه عموپورنگ» بازی داشته‌ام و هم در سریال «جشن سربرون» و هر دو سریال را هم جزو محصولاتی می‌دانم که در جلب مخاطب موفق بوده یا خواهند بود، چون فیلمنامه‌های خوبی دارند و انصافاً حین تولید نیز عوامل برای اینکه سریال‌ها باکیفیت شوند، بسیار تلاش کرده‌اند.
این بازیگر گفت: در پیش‌زمینه‌های تولید سریال در روزگار جدید همچنان باید توجه داشت که متن خوب در دستور کار قرار گیرد و اگر متن، خوب نباشد، احتمال تولید کار خوب بعید است و برای همین وقتی می‌بینیم مخاطب از یکنواختی داستان یک سریال می‌نالد، باید به او حق داد. بازیگر «زن بابا» و «سه پنج دو» گفت: مخاطب را که نمی‌شود دست‌کم گرفت و نمی‌شود از او خواست نظرش را نگوید، فقط می‌توانیم از مخاطب بخواهیم که شرایط تولید در دوران جدید را هم در نظر بگیرد و سپس نقد کند، البته عوامل سریال‌ها هم باید صمیمانه همه شرایط را با مخاطبان در میان بگذارند تا آن‌ها هم آگاه شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار