کد خبر: 1065053
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مشاور فرمانده معظم کل قوا در صنایع دفاعی:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از منظر دانش، درک شناخت وضعیت در بین ارتش‌های منطقه در بالا‌ترین جایگاه قرار دارند.
سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بازدید از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما دارای هوشمندی، عزم و اراده هستند افزود: ما باید درک درستی از وضعیت، ظرفیت، امکانات و قابلیت‌ها را در درون سازمان و سیستم خودمان ایجاد کنیم و مورد استفاده قرار دهیم که در یک وضعیت برتر و تعیین‌کننده نسبت به دشمنان قرار داشته باشیم.
سردار دهقان تمامی دستاورد‌های نیرو‌های مسلح را به برکت حضور فرماندهی معظم کل قوا در صدر این نیرو‌ها دانست و تصریح کرد: امروز پویایی نیرو‌های مسلح به برکت مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معظم کل قوا است، این دینامیسمی که در مجموعه خودکفایی و حتی در حوزه‌های عملیاتی، سازمانی و آموزشی نیرو‌های مسلح وجود دارد کمتر در سازمان‌های دیگر مشاهده می‌کنیم.
مشاور فرمانده معظم کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: نوع نگاه که همواره زمان را سعی می‌کنیم ذخیره کرده و یا پیشتازی کنیم و گام‌های بلند را در بازه زمانی کوتاه برداریم و آن راهبرد اقدامات میان برد، مولفه‌ای است که مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را متفاوت و متمایز کرده است. وزیر دفاع و پشتیبانی اسبق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز و فردا‌ها باید به این نکته توجه کنیم که فناوری‌های جدید همه صحنه‌های نبرد را تغییر می‌دهد و نیز موجب می‌شود تهدیدات و درگیری‌ها متفاوت‌تر شود.
سردار حسین دهقان در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دشمنان پای کار زیادی دارد، قرار است در عرصه یک درگیری احتمالی پیروزی از آن ما باشد، تا امروز ما با انتخاب راهبرد نامتقارن و جنگ نامتقارن و حتی در جنگ کلاسیک به لطف خدا توانسته ایم در سطحی بالا خود را حفظ کرده و به نقطه بازدارندگی برسیم، حفظ این بازدارندگی فعال از دل سیستم‌های خودکفایی و تحقیقاتی بیرون می‌آید. سردار دهقان ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش وضعیت خوبی دارند، آنچه که امروز به ما برتری می‌دهد و در صحنه نبرد ما را جلو می‌برد تشخیص و تمرکز روی اولویت‌ها است، مهم این است که چقدر می‌توانیم صحنه نبرد‌های آینده را با ظرفیت‌های تحقیقاتی گره بزنیم. دهقان با اشاره به اینکه فرزندان ملت در نیرو‌های مسلح عاشقانه و با روحیه جهادی کار‌های بزرگی انجام داده اند، افزود: دستاورد‌های جدید که امروز در سازمان‌های تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش ارائه شد محصول دانش تحقیقاتی و در بازه زمانی بسیار کوتاهی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار