کد خبر: 1064915
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام
سردار اکبری گفت: ارزیابی های انجام شده نشان می دهد، نیروی انتظامی در بین نهادها و ادارات استان چهارمحال و بختیاری از محبوبیت و مقبولیت بسیار خوبی برخوردار است.

 

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی سپاه  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری دیدار و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات سبزپوشان حریم امنیت کشور تجلیل کردند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیداربا تبریک هفته نیروی انتظامی و حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: ارزیابی های انجام شده نشان می دهد، نیروی انتظامی در بین نهادها و ادارات استان چهارمحال و بختیاری از محبوبیت و مقبولیت بسیار خوبی برخوردار است.

سردار اکبری با اشاره به تعاملات بسیار خوب و ارزشمند بین مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی ازجمله نیروی انتظامی با سپاه و بسیج ، افزود: ما فقط رنگ لباسمان فرق می کند و در یک راستا و هدف کار می کنیم و همدلی و همراهی و تعامل باعث شده ا نسجام خوب و امنیت خوب در استان ما بوجود آید.

وی، در ادامه از آمادگی همه جانبه رده های سپاه و بسیج تا سطح پایگاه برای همکاری با نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری هم با تشکر از حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئولین سپاه استان ، حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت و با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، همراهی و تعامل فرماندهی و مجموعه سپاه استان با نیروی انتظامی را با اخلاص و دلسوزی دانست و افزود: تعامل دو مجموعه برای ما یک پشتوانه قوی و باعث دلگرمی است.

در این دیدار با اهدای گل از زحمات سردار فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و همکاران ایشان در عرصه تأمین امنیت تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر