کد خبر: 1064849
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل:
معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل گفت: با توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی تعداد انشعاب گاز در این استان از ۵۱۷ هزار فراتر رفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کریم برجی در آئین معارفه رئیس جدید شرکت گاز خلخال اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان بیش از ۱۴۴ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اردبیل اضافه شده است.

وی از نصب سه هزار و ۵۷ انشعاب گاز در نیمه نخست امسال خبرداد و اظهارکرد: سطح شبکه‌گذاری گاز از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون به بیش از ۱۰ هزار و ۲۳۱ کیلومتر رسیده است.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: از مجموع سه هزار و ۵۷ عدد انشعاب گاز جدید در این استان ۷۶۷ علمک در شهرها و ۲ هزار و ۲۹۰ علمک انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده است.

وی عملکرد شرکت گاز استان را در ۶ ماهه نخست سال جاری در حوزه جذب مشترک مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این مدت ۶ هزار و ۵۳۹ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی و تجاری جذب این شرکت شده است که و تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت تا به امروز به ۵۱۷ هزار و ۳۸۶ مشترک رسیده است.

برجی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل از گاز طبیعی برخوردار هستند، از گازرسانی به ۱۲۱ روستا در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با بهره‌مندی از طرح‌های گازرسانی به این روستاها ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی این استان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل همچنین با اشاره به طرح‌های گازرسانی روستایی در حال اجرا در مناطق مختلف شهرستان خلخال اظهارکرد: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از یک هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی در شهرستان خلخال از گاز طبیعی بهره‌مند شده و جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی نیز به ۹۷ درصد افزایش خواهد یافت.

در این مراسم بهنام محمد جعفرزاده به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز خلخال معرفی و از تلاش سیدموسی کریم‌پور سرپرست قبلی این شهرکت قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر