کد خبر: 1064637
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
ایجاد امنیت در جامعه و حمایت از اقشار کم بضاعت ؛
4800 نفر از کارکنان نیروهای انتظامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان اصفهان، مشارکت دارند.

            به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند:"مردم، امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می کنند"، بیان داشت: در حال حاضر 4800 نفر از کارکنان نیروهای انتظامی، حامی فرزندان یتیم و نیازمند هستند که نشان گر این نکته است که تلاش این عزیزان نه تنها برای برقراری امنیت شبانه روزی در جامعه، که در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند نیز ستودنی است.

    وی در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند.

    متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْط

    اجرای قانون همراه با اقتدار از مهمترین خصوصیات نیروی خدوم انتظامی است که امنیت جامعه را تضمین می کند و امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید. امنیتی که تداوم آن مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است و در این میان نقش نیروی انتظامی در تامین و حراست از نظم و امنیت داخلی، درخشان و غیرقابل انکار است.

    حضور همیشگی و به موقع در تمامی صحنه ها، از امنیت راه ها تا مرزبانی و حراست از کیان کشور حکایت از توانمندی ایشان است و بی شک نقش نیروی انتظامی در  امنیت امروز کشور اسلامی ایران بسیار مهم و ستودنی است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

    اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی استان اصفهان و کلیه حافظان امنیت جامعه تبریک عرض می نمایم و توفیق روز افزون جان بر کفان سبز پوش انتظامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.     سربلند و پیروز باشید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر