کد خبر: 1064480
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع سالانه 230 میلیون متر مکعب گاز در شهرستان نایین خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،سید مصطفی علوی، در جلسه کارگروه بررسی مشکلات و مسائل گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نایین که با حضور فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های نایین خوروبیابانک برگزار شد با اشاره به توزیع سالانه 230 میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از 17 هزار و 700 مشترک گاز خانگی، عمومی و صنعتی در سطح این شهرستان مشترک گاز طبیعی هستند.

وی، افزود: بیش از 980 کیلومتر شبکه گاز، 18 هزار و 230 علمک در سطح شهرستان نایین نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر 47 ایستگاه اندازه گیری گاز در سطح نایین وجود دارد و گازرسانی به 156 روستا و 234 مرغداری در سطح شهرستان انجام شده و مطالعات و چگونگی گازرسانی به تعداد محدودی از روستاهای باقیمانده و صعب العبور در حال انجام است.

لازم به ذکر است، نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک وضعیت گازرسانی و خدمات به مردم این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و افزود: طی چند سال اخیر گازرسانی به شهرهای کویری شرق استان در حد مطلوبی انجام گرفته است، لیکن انتظار داریم با توجه به زمینه ی توسعه صنعتی شرق استان خط انتقال مربوطه اجرا شود.

الهام آزاد، با اشاره به میزان تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع، استفاده از سامانه های نرم افزاری به روز و ایجاد محیط صمیمی و با نشاط در بین همکاران ابراز رضایت نمود و اظهار داشت: کمترین میزان شکایت مردمی از عملکرد اداره گاز ، بیانگر بالاترین سطح رضایت مندی و خدمات رسانی شایسته است.

گفتنی است در ادامه این نشست، ضمن بازدید از کارخانجات کاشی و سرامیک بیستون و سالار، موضوع گازرسانی به این دو مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و مقرر گردید به صورت موقت یک ایستگاه گازرسانی برای کارخانه سالار راه اندازی شده و همچنین عملیات شبکه گذاری کارخانه بیستون نیز آغاز گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر