کد خبر: 1064479
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس:
مهندس محمد اتابک گفت: فاز ۲ فولاد کاوه در سخت‌ترین شرایط تحریمی به ثمر نشست و این در شرایطی است که برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی، به صورت کامل، به دست متخصصان ایرانی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین ،به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس در مراسم افتتاح فاز 2 فولاد کاوه جنوب کیش اظهار کرد: اثبات توانمندی متخصصان ایرانی در راه اندازی این خط تولید فولادی فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش درسال جهش تولید و درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این موفقیت بزرگ در شرایطی به دست آمد که کشور و صنعت فولاد ایران، تحت سخت ترین تحریم های خارجی قرار داشت افزود: ما در شرایطی این فاز را راه اندازی کردیم که با بدعهدی طرف های خارجی مواجه شدیم و همکاران ما توانستند بدون حضور حتی یک متخصص خارجی، احداث این فاز را تکمیل کنند.

 مهندس اتابک با تاکید بر اینکه این تجربه ارزشمندی برای مهندسان و نخبگان کشور است و امیداوریم الگویی برای کشور شود، گفت: اگر ما فقط یک جا بخواهیم بگوییم کاری را با تکیه بر توان داخلی انجام دادیم، نمونه آن، پروژه بزرگ فاز 2 فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب است.

مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس ابراز داشت: ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان یک نیاز عملیاتی و جدی متناسب با نیازهای صنعتی، تعهدات و مسئولیت های اجتماعی و الزامات صنعتی بین المللی و ملی، در سطح شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، مورد توجه قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه دراین راستا تعیین جهت گیری ها و مقاصد هماهنگی و هدف گذاری شده گفت: ایجاد وحدت رویه متناسب با نیازها و ویژگی های حوزه فعالیتی فولاد کاوه جنوب کیش در صنایع فلزی، در جهت دستیابی به بهترین سطوح عملکرد و ایجاد امکان سیاستگذاری جامع و ایجاد مدیریت هدفمند، منسجم و یکپارچه HSE با رویکردی فعالانه و پیشبینانهانجام شده ودر جهت انطباق کامل با الزامات و قوانین HSE ، در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست ، یک نیاز اولیه و مهم است. که در قالب چشم انداز، ماموریت و خط مشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست فولاد کاوه جنوب کیش تدوین شده است.

مهندس اتابک درپایان گفت: در فولاد کاوه جنوب کیش در راستای توسعه پایدار، صیانت از سرمایه های انسانی و سایر ذینفعان پیمانکاران، مشاوران، مشتریان، همسایگان و تبدیل شدن به یک الگوی پیشرو و دانش بنیان در صنایع معدنی و فلزی کشور و خاورمیانه و همتراز با کلاس جهانی، می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار