کد خبر: 1064372
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

رپورتاژ آگهی/ جزیره زیبای کیش هر سال در فصول مختلف، میزبان مسافران زیادی است. این جزیره به دلیل دارا بودن جاذبه­های گردشگری متعدد مانند شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، قلعه جنی و همچنین جاذبه­های تفریحی مانند پارک دلفین­ها، باغ پرندگان و تفریحات آبی متعدد مانند قایق­سواری و جت اسکی و پاراسل، قشرهای مختلفی را به خود جذب می­کند. هر زمان که قصد داشتید به نگین خلیج فارس سفر کنید و از گردش در این جزیره لذت ببرید، می­بایست در ابتدا هتل­های مختلف آن را بررسی کرده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. برای رزرو هر یک از هتل های کیش با بهترین قیمت، می­توانید از اسنپ تریپ استفاده کنید که در انتهای این مقاله در این باره به شما توضیحاتی خواهیم داد. حال با ما همراه باشید تا دو تا از هتل­های معروف این جزیره را به شما معرفی کنیم.

در کیش کدام هتل را رزرو کنیم؟

هتل ترنج کیش

یکی از معروف­ترین و متفاوت­ترین هتل­های جزیره کیش، هتل ترنج کیش می­باشد. این هتل که اولین هتل دریایی ایران نیز می­باشد، از دو بخش تشکیل شده است. بخشی از آن در خشکی و کنار ساحل قرار گرفته و ۴ طبقه دارد و بخش دیگر شامل سوئیت­هایی است که روی آب ساخته شده­اند. این هتل ۵ ستاره  که در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده، در مجموعه ۱۰۰ اتاق و سوئیت دارد. به این دلیل نام این هتل را ترنج گذاشته­اند که اگر از بالا به بخش دریایی آن نگاه کنیم، متوجه می­شویم که از طرح ترنج برای ساخت آن استفاده شده است. این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، دو رستوران به نام­های رستوران خورشید و رستوران گلف دارد که در این رستوران­ها می­توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی را نوش جان کنید.

هتل پانوراما کیش

یکی دیگر از هتل­های معروف این جزیره، هتل پانوراما کیش می­باشد. این هتل ۵ ستاره متفاوت که جزو هتل­های تازه تاسیس این جزیره می­باشد و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است، شامل ۲۶۷ اتاق ۲ و ۳ و ۴ نفره در ۱۵ طبقه می­باشد. این هتل در قسمت شرقی جزیره کیش و در بلوار رودکی ساخته شده است. این هتل دو رستوران دارد. رستوران مروارید که مخصوص سرو صبحانه است و رستوران صدف که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می­کند.

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هتل در جزیره زیبای کیش با بهتری قیمت، می­توانید از سایت اسنپ تریپ استفاده کنید. وقتی وارد سایت اسنپ تریپ شدید، نام جزیره کیش را جستجو کرده و هتل­های مختلف این جزیره را مشاهده کنید. شما می­توانید در صفحه هر هتل، توضیحات کاملی را درباره امکانات آن، اتاق­ها و قیمت هر اتاق دریافت کنید و در نهایت پس از در نظر گرفتن شرایط مختلف سفرتان، رزرو را نهایی کرده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید تا رزروتان قطعی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار