کد خبر: 1064360
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
استاندار سابق لرستان:
خادمی، با اشاره به اینکه اقدامات گسترده ای در زمینه ایجاد فرصت کسب و کار انجام شده است، گفت: نرخ بیکاری در لرستان رو به بهبود است.

به گزارش جوان از لرستان، سید موسی خادمی، امروز(12 مهر)، در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به روش هایی که در دوره مدیریت خویش به کار برده است، اظهارداشت: یکی از روش‌های مدیریتی این بود که تلاش کردم استانداری لرستان خود منبع التهاب نباشد و در این مسیر روش تعامل را در پیش گرفتم.

استاندار سابق لرستان با تأکید بر برنامه‌ریزی و عدم روزمرگی در فعالیت‌ها، افزود: تاکید و پیگیری جذب اعتبارات از روش‌های جدید و عبور از روش‌های سنتی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت برای ایجاد فرصت کسب و کار تلاش کردیم و استان از رتبه‌ ۲۲ به رتبه‌ ۱۳ رسید.

خادمی با بیان اینکه در طول این چهار سال کلنگ بی‌موردی بر زمین زده نشد، بجز یک مورد که با تأکید یک نماینده انجام شد، گفت: استانداری لرستان ۲ دوره اول شد.

وی عنوان داشت: در این مدت اقدامات مطلوب و مناسبی برای ایجاد اشتغال در استان انجام شد و نرخ بیکاری رو به بهبود است.

استاندار سابق لرستان تصریح کرد: استانداری باید شروع و شروع کننده تحرکات اقتصادی و خاموش کننده التهابات و مشکلات باشد و تمام سعی خود را در این راستا به کار گرفته ایم.

خادمی یادآور شد: بزرگترین کار در سیل ۹۸ پیشگیری بود و منازل تخریبی بسیاری ساخته شدند.

وی با اشاره به بحران کرونا و تحریم ها که مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرد و در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است، عنوان کرد: این بحران ها مشکلات فراوانی را در کشور و استان لرستان ایجاد کرد.  

خادمی اتحاد و همدلی را از ویژگی های بارز استان خواند و گفت: انتخاباتی که در استان لرستان برگزار شد، استثنا بوده بوده است و در برگزاری این انتخابات هیچ مشکلی در استان به وجود نیامد.

گفتنی است، امروز با حضور وزیر کشور، «فرهاد زیویار» استاندار جدید لرستان معرفی و از زحمات «سیدموسی خادمی»، استاندار سابق لرستان قدردانی شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار