کد خبر: 1064358
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شخصی در معابر منتهی به حرم مطهر در روزهای پایانی ماه صفر خبرداد و گفت: این طرح از امشب ساعت ۲۴ تا عصر روز جمعه اجرا خواهد شد.

هادی عطارزاده طوسی در خصوص برنامه‌های سازمان ترافیک برای ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: هماهنگی با کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر از جمله سازمان‌های تابعه معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک برای خدمت‌رسانی به زائران از جمله برنامه‌های مهم ما است.

وی ادامه داد: همکاری با پلیس راهور جهت اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه انجام خواهد شد که برهمین اساس در کلیه معابر منتهی به حرم مطهر پاک‌سازی خودروهای پارک شده در حاشیه معبر انجام خواهد گرفت و طرح ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر از امشب ساعت ۲۴ تا عصر روز جمعه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: همکاری با پلیس راهور برای مدیریت ترافیک پایانه مسافربری نیز از دیگر برنامه‌های نظارتی ما برای این ایام به شمار می‌آید.

عطارزاده طوسی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی لحظه‌ای ترافیکی در مقاطع خاص با هماهنگی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز به انجام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: همچنین از طریق ۵۰ تابلوی پیام متغیر منصوبه در سطح شهر و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۰۰۰۱ اطلاعات لحظه‌ای ترافیکی به شهروندان ارسال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به همکاری با پلیس راهور جهت برقراری انضباط ترافیکی در هسته مرکزی شهر، عنوان کرد: مرکز کنترل ترافیک، با توجه به اعلام مدیریت بحران و در صورت نیاز به صورت ۲۴ ساعته خدمات خود را ارائه خواهد کرد و مدیریت ترافیکی معابر را انجام خواهد داد.

عطارزاده طوسی خاطرنشان کرد: استقرار اکیپ‌های تعمیرات و رفع نقص تجهیزات ترافیکی در اسرع وقت، همکاری با اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادرسانی برای تسریع در عبور و مرور خودروهای امدادی از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار