کد خبر: 1064345
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
معاون وزیر صمت در گفتگوی ویژه شبکه تبرستان
معاون وزير صمت با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري صدا و سيما شبكه تبرستان با اشاره به سرمايه گذاري 4800 ميليارد تومان در شهركها و نواحي صنعتي كشور در سال جاري گفت: از اين مقدار مبلغ 200 ميليارد تومان به استان مازندران تخصيص مي يابد.
مریم فلاح رضوانکلایی

به گزارش جوان آنلاین مازندران ،  علي رسوليان در اين گفتگو بيان داشت: مدلهاي طراحي و مطالعاتي بايد به گونه اي باشد كه در مواجهه با حوادث غيرمترقبه، اثرات كمتري بر شهركها و نواحي صنعتي وارد سازد.

مدیرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران افزود: بحث برق در صنعت مازندران از مباحث جدي بوده كه بر اساس تفاهم با برق استان، قرار شد تا بخشي از هزينه برقراري خطوط برق از منابع استاني و داخلي و بخشي نيز از منابع برق استان تأمين شود تا واحدهاي توليدي نسبت به ادامه فعاليت خود دغدغه كمتري داشته باشند.

رسوليان با اشاره به مشكل واحدهاي راكد و نيمه راكد در شهركها و نواحي صنعتي اظهار داشت: با پايش دقيق حدود 20 هزار واحد راكد و نيمه راكد كه اخيراً انجام شده بدنبال تعيين راهكارهاي مناسب در كميته ها و كلينيك هاي عارضه يابي تشكيل شده در استانها هستيم تا نسبت به فعال شدن مجدد اين واحدها اقدامات مؤثري انجام گيرد.

وی با تأكيد بر انجام تفاهم با بانكهاي عامل جهت حل مشكل نقدينگي واحدهاي توليدي تصریح کرد: بدنبال تخصيص حدود 450 ميليارد تومان براي تأمين مالي بنگاههاي خرد هستيم.

رسوليان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بيش از 35 درصد واحدهاي راكد با مشاركت و حضور سرمايه گذاران جديد فعال شده اند، تصميم بر اين است تا از ظرفيت اين سرمايه گذاران و فعالان كه داراي توانمندي بالايي هستند، استفاده كنيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر