کد خبر: 1064340
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت زمینه سازی لازم برای بهره مندی از ظرفیت های استان گفت: بهره مندی از این ظرفیت ها به اشتغال و اقتصاد استان کمک می کند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در دیدار با وزیر کشور  در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های مختلفی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و دیگر بخش ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت نگاه ویژه هیأت دولت به استان لرستان تأکید کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه پایدار استان ضروری است.

وی یادآور شد: با بهره مندی از این ظرفیت ها می توان در جهت کمک به اشتغال، اقتصاد و توسعه لرستان گام های بزرگی برداشت و در این راستا نیازمند توجه ویزه به استان لرستان است.  

گره مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های داخلی باز می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه تصریح کرد: حرکت به سمت توسعه نیازمند راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، تکمیل سدها، تخصیص خسارات ناشی از سیل فروردین ۱۳۹۸ و تخصیص ردیف بودجه مستقل و کافی است.

وی بیان کرد: با فراهم ساختن زمینه اشتغال جوانان، اعتماد به توانمندی های داخلی و نیروی جوان می توان در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی گام برداشت و در این راستا نیاز به حمایت است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار