کد خبر: 1064115
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
با حضور وزیر کشور؛
با حضور وزیر کشور و مسئولان استان از زحمات اکبر بهنامجو استاندار سابق اردبیل قدردانی و سید حامد عاملی به عنوان استاندار جدید اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم معارفه و تکریم استاندار جدید اردبیل اظهار داشت: اردبیل جایگاه شخصیت‌های بزرگ است و این استان نقش اساسی  در انقلاب اسلامی داشته است.

وحیدی گفت: رزومه استانداران بعد از ارائه بررسی  می‌شود و فردی که شرایطش متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب باشد معرفی می‌شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به روابط و مناسبات دوستانه با کشورهای همسایه اهمیت ویژه‌ای قائل است و در دولت جدید نیز همسایگان برای ما دارای اولویت هستند و روابط با کشورهای همسایه مبنای کار است.

وحیدی در رابطه با بحث کشور آذربایجان گفت: اگر مسائل و سوء تفاهمی وجود داشته باشد از طریق  دیپلماتیک رفع خواهد شد و وزارت امور خارجه پیگیر موضوع است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با آرزوی موفقیت برای استاندار سابق اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل نیز در حساس‌ترین مقطع کشور و استان مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته که بنده در بیان قابلیت‌های استاندار جدید زبانم بسته است.

عاملی افزود: در مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان سید حامد عاملی توانمندی‌های خود را به شایستگی نشان داد که ارباب صنعت و تولید در باب مدیریت شایسته او صحبت‌ها و مباحث متعددی را مطرح کرده که باید به آن مراجعه کرد.

وی با توصیه به استاندار جدید اردبیل در حفظ وحدت و انسجام بیشتر در استان خاطر نشان کرد: امیدواریم همه اهالی استان به عنوان خانواده‌ای واحد به استاندار جدید کمک کنند تا در بخش‌های مختلف موفقیت به دست آید و بدون مرزبندی استاندار اردبیل نیز استاندار همه استان باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر