کد خبر: 1064018
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛
مهدی پایون گفت: کارگاه آموزشی تولیدی نوشتن با فونت آزادگی از کارگاه‌های نخستین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه‌السلام ویژه عموم مردم در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: این کارگاه به صورت رایگان و به مدت ۵ روز از پنج شنبه هشتم مهر تا دوشنبه دوازدهم مهرماه، ساعت ۱۹ با تدریس سلمان باهنر، کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران و مدرس داستان و فیلمنامه نویسی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: آشنایی ذهنی با ایده و نثر و زبان افراد، شناخت اصلی ترین مبانی روایت و رعایت موارد نوین، تشخیص درگاهِ هدف و کمُّ کِیف متنِ هدف، بایسته ها و اصول روایت نویسی برای فضای مجازی، راهکار پرورش ایده و تمرکز بر تم در متن روایی و شناخت مدیا و ارتباط متن با امکانات مدیا، برخی از محورهای این دوره را شامل می شود.

وی در پایان با اشاره به شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا، گفت: کارگاه به صورت مجازی و ثبت نام برای عموم مردم تا 8 مهر ماه 1400 از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/soog فعال می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر