کد خبر: 1064011
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
مدیر مجتمع معدنی چادرملو:
مهندس حمید جهانی گفت: بسیار خرسندم که به یاری خداوند متعال و همت و تلاش کلیه کارکنان شرکت، تحت رهنمودهای مدیرعامل محترم و هماهنگی هیات مدیره محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو میزان تولید کنسانتره ۲۴ از مرز 6 میلیون تن عبور کرد و افتخار جدیدی که در تاریخ فعالیت این مجتمع بی نظیر است به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین ، مدیر مجتمع معدنی چادرملو: تولید 6 میلیون و 306 هزار 965 تن کنسانتره در نیمه اول سال با تولید 1 میلیون و 178 هزارو 286 تن کنسانتره در یک ماهه شهریورماه امسال، مجموع تولید 6 ماهه سال جاری کنسانتره از مرز 6 میلیون و 306 هزار 965 تن عبور کرد . که نزدیک به 30 درصد بیش از برنامه پیش بینی شده بوده است .

وی همچنین اظهارداشت: میزان بارگیری کنسانتره و حمل به مجموعه های فولاد سازی کشور از محل تولید و دپوی موجود طی 6 ماه اول سال جاری را که تا کنون بی سابقه بوده است 6 میلیون و 422 هزارو 711 تن اعلام کرد و افزود: حجم تولید کنسانتره نسبت به مدت مشابه سال قبل سیزده و شش دهم درصد 13،6 و میزان بارگیری 32،81  رشد داشته است و علاوه بر آن در مصرف آب نیز 13،42  کاهش مصرف داشته ایم.

وی افزود: ثبت این میزان تولید و فروش در شرایطی که کشور عزیزمان گریبانگیر مبارزه با بیماری کووید ۱۹ ، رفع موانع کمبود برق، مشکلات تامین قطعات یدکی و مصرفی، فرسودگی دستگاهها و رفع تحریم ها میباشد شاهکار دیگری است که همکاران شرکت با سعی و تلاش، همدلی و همیاری به این افتخارات دست پیدا نموده اند.

مهندس جهانی ضمن تبریک این موفقیت ابراز امیدواری کرد با غلبه بر رفع تحریم ها و با حمایتهای مدیرعامل محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و دیگر اعضای محترم هیات مدیره و با تلاش مضاعف همکاران شاهد عملکرد بهتر و ثبت رکوردهای جدید در ماههای پیش رو باشیم و به تحقق شعار جهش تولید و تعهد به شکوفایی و خود کفایی کشور گام برداریم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو اظهار امیدواری کرد در ماههای پیش رو همچون گذشته، به لطف الهی و حمایت مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره و با تلاش مضاعف پرسنل شاهد موفقیتهای افزونتر نیز باشیم

شایان ذکر است؛ معدن سنگ آهن چادرملو در قلب کویر مرکزی ایران، در دامنه شمالی کوههای خاکستری رنگ چاه محمد در حاشیه جنوبی نمک زار ساغند بفاصله 180 کیلومتری شمالی شرقی شهر یزد و 300 کیلومتری جنوب طبس قرار گرفته است. چادرملو بواسطه موقعیت جغرافیایی کویری دارای آب و هوای خشک و سرد در زمستان و گرم در تابستان می باشد میزان سرما در شبهای زمستان گاه تا 16 درجه زیر صفر میرسد و گرمای هوا در تابستان تا 45 درجه بالا می رود. سرعت باد تا 90 کیلومتر در ساعت هم رسیده است که باعث طوفانهای شن می گردد.

 

.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار