کد خبر: 1063908
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
هنوز برداران شهدا اسلحه جهادی برادرانشان را زمین نگذاشته اند؛
مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) بسیجیان مظهر اقتدار ملی و نمایشگاهی از صفا، اخلاص و بصیرت و مجاهدت هستند. ودر دفاع از کشور و خدمات آن در مقایس کشوری و جهانی و ایجاد فضایی معنوی نام بسیج می درخشد. امیر - لله

جنگی نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی بویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشت و در داخل کشور نیز جناح‌های وابسته به غرب و شرق، با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیری‌های نظامی در صدد تضعیف نظام بودند و نیرو‌های نظامی نیز به خاطر تبعات قهری انقلاب، هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را به طور کامل پشت سر ننهاده بودند.

آمریکا برای به سازش کشاندن جمهوری اسلامی و در نهایت تسلیم آن‌ها حمایت پنهان و آشکار خود را در کلیه زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی از رژیم بعثی عراق به اجرا گذاشت. علیرغم کارشکنی‌های رییس جمهور وقت بنی‌صدر، دفاع مقدس مردم مسلمان و انقلابی ایران شکل گرفت و نیرو‌های جوان و شهادت طلب به جبهه‌ها شتافتند. پس از شکل‌گیری اتحاد و انسجام در میان نیرو‌های انقلابی و طرد نیرو‌های وابسته، حماسه‌ای مقدس شکل گرفت که در تاریخ ایران اسلامی بی‌سابقه بود. حماسه دفاع مقدسی که برکات و دستاورد‌های بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد. جهاد و شهادت مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را تا مدت‌ها مستحکم نمود.

شجاعت فرماندهان، در دوران هشت سال دفاع مقدس، مثال زدنی بود. یکی از رزمندگان، از شجاعت سردار شهید مهدی باکری در عملیات فتح المبین چنین سخن می‌گوید: «شب عملیات، هفت ساعت راه باید می‌رفتیم تا به منطقه می‌رسیدیم و دشمن را غافل گیر می‌کردیم. حدود شش ساعت راه رفته بودیم که یک دفعه متوجه شدیم راه را گم کرده ایم. به شدت مضطرب شده بودیم. با چند نفر به جلو رفتیم تا راه را پیدا کنیم. من متوجه شدم یک نفر از جلو می‌آید. با خود گفتم حتما دشمن است. صدا کردم کیستی؟ گفت: من باکری هستم، فورا به عقب برگرد و نیرو‌ها را بیاور. شاید کسی باور نمی‌کرد او جلوتر از ما رفته، دشمن را دور زده و آمده بود ما را هم ببرد. بعد به ما گفت: نترسید، همه نیرو‌های دشمن خواب هستند.

وامروزهستند مدیرانی که نام ولا ودرخشان برادران شهیدشان را زنده نگه داشته وعلم حسینی واسلحه برادرانشان را زمین نگذاشته و درماموریت پست خود علیه ددمنشان زمان نبرد می کنندو دشمنان این نظام و انقلاب به فکر نابودی و بی اثر کردن تفکر بسیجی هستند که ما باید نسبت به کید آنان برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آبفای استان اصفهان که برادر شهید و افتخار آفرین بسیجی است با جمعی از بسیجیان آبفای استان اصفهان باحضوربرسر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی که پدر شهید حججی نیز حضور داشت، بسیجیان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با غبار روبی و گلباران مزار شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در سخنانی، این ایام را یادآور رشادت ها و ایثارگری های شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و شهدای سلامت دانست و گفت: ثمره روزی حلال و لقمه پاک، پرورش جوانانی مثل شهید حججی است که از جان شیرین خود گذشتند تا هموطنانشان در آسایش و آرامش باشند.

هاشم امینی گفت: همانگونه که شهید محسن حججی با اقتداء به سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام»، سر خویش را برای دفاع از حریت، آزادگی و انسانیت فدا کرد، کارکنان آبفای استان اصفهان نیز که افتخار سقایی را به دوش می کشند با اقتداء به حضرت ابوالفضل العباس (ع) تلاش می کنند تا وظیفه خطیر آبرسانی به مردم را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: تجدید میثاق با شهیدان به این معناست که باید به گونه ای وظایف خود را انجام دهیم که در پیشگاه خداوند شرمنده شهدا و خانواده آن ها نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر