کد خبر: 1063780
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی از جمله یادواره شهدای ورزشکار استان در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

امیر تقی زاده  در جلسه گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: یادآور شد: برنامه های متنوعی برای این هفته تدوین شده است که در طول هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر استان توسط ادارات شهرستانها و سازمانهای مردم نهاد جوانان اجرا خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی و ورزش سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه است، خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهر تا ۲ آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به سمت ورزشهای همگانی برگزار می شود.

ابراهیم فیروزی اظهار داشت: لذت بردن از تجربه های ورزشی می تواند ارزش و کرامت انسانی را ارتقا بخشد، به بدن و ذهن انسان شکل دهد و پیشرفت کلی فرد را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در همین راستا سلامتی و شادابی آحاد جامعه دارای اهمیت بسزایی بوده و انجام فعالیتهای بدنی در کنار فعالیتهای روزمره می تواند در ارتقای میزان سلامتی و بازدهی آنان تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در زمینه تربیت بدنی و ورزش به منظور ایجاد انگیزه، علاقه، شادابی و طراوت در جامعه امروز ضرورت اجتناب ناپذیر و توجه خاص طلب می کند و به همین منظور برنامه های متنوعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر