کد خبر: 1063667
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان البرز
رقابت‌های قهرمانی زورخانه‌ای کشوردر رده سنی جوانان با یاد دانش آموز شهید علی لندی به میزبانی کرج برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مصطفی واحد دبیر هیئت استان کرج با اشاره به اینکه الگوی ما ورزشکاران در زورخانه ها، شهدا به عنوان پهلوانان حقیقی هستند و نمی‌گذاریم یاد و خاطره قهرمانان ملی این مرز و بوم به فراموشی سپرده شود گفت: ورزشکاران زورخانه‌ای استان البرز از سال‌های دور تا کنون دارای عناوین قهرمانی متعدد در این رشته اصیل و ایرانی هستند و انشاالله در این دوره از رقابت‌ها این قهرمانی‌ها نیز تکرار خواهد شد و انشاالله بتوانیم یک میزبانی درخور شان استان البرز را داشته باشیم و همه شرکت کنندگان از استان‌های سراسر کشور که در این رقابت‌ها حضور می‌یابند از میزبانی راضی باشند.
 
واحد: میزبان خوبی برای مسابقات جوانان خواهیم بود
دبیر هیئت البرز در ادامه افزود: پیش از این نفرات برتر دور مقدماتی مسابقات مهارت‌های فردی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان مشخص شده و روز‌های پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ مهرماه برابر مجوز صادر شده از ستاد مقابله با کرونا در ورزش در زورخانه عیاران کرج به پیکار یکدیگر خواهند رفت.

واحد در ادامه خاطر نشان کرد: در اختتامیه این رقابت‌ها پس از سخنرانی چند تن از مسوولین استان، اجرای آیین‌های زورخانه‌ای تیم نوجوانان استان البرز که در قهرمانی کشور شاهرود موفق به کسب عناوین قهرمانی شده اند، تجلیل از جانبازان دفاع مقدس، تجلیل از آتش نشانان نمونه استان البرز، تجلیل از قهرمانان رده سنی نونهالان و نوجوانان در رقابت‌های سالجاری و ... را خواهیم داشت.

شایان ذکر است؛ مسابقات رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در رشته مهارت‌های فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی) در ۳ وزن (۶۵ -کیلوگرم، ۸۰- تا ۶۵ کیلوگرم، ۸۰+ کیلوگرم) و مطابق با آئین نامه و مقررات مرحله مقدماتی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ مهرماه در کرج برگزارخواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار