کد خبر: 1063665
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
رئیس کمیته مربیان فدراسیون
مربیانی که سازنده هستند و قهرمانان خوبی در کشور معرفی کرده اند در اولویت ترکیب تیم‌های ملی قرار می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، علیرضا صغیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: در ۲ سال اخیر کرونا باعث تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در کشور شد، ولی با توجه به اینکه ورزشکاران زورخانه‌ای برای تمرینات خود نیازی به حریف تمرینی ندارند، از این بابت نسبت به خیلی از رشته‌ها برتری دارند و می‌توانند تمرینات خود را در فضای باز پارک‌ها وبوستان‌ها و یا منازل خود پیگیری کنند.

وی در ادامه افزود: عدم امکانات مناسب و استاندارد و یکسان این رشته در برخی از استان‌ها یکی از چالش‌های این رشته محسوب می‌شود، اما به نظر من از مهمترین چالش‌هایی که مخاطبین ورزش زورخانه‌ای با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بحث آموزش توسط مربی مجرب و کارآمدی است که به تایید فدراسیون رسیده باشد و بتوانند همان قوانین و مقرراتی که توسط اعضای فنی فدراسیون ابلاغ شده است را بدون هیچ کم و کاستی به ورزشکاران منتقل نماید.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون شایان ذکر شد: تنها ورزشی هستیم که می‌توانیم به جرات بگوییم در دنیا فقط ورزش زورخانه‌ای است که دارای یک موسیقی زنده حماسی همراه با ادبیات و آموزه‌های اخلاقی می‌باشد که گفتنی است هماهنگی خاصی میان مرشد و ورزشکاران وجود دارد. به همین واسطه مخاطبین و علاقمندان بسیاری را این ورزش تحت تاثیر خود قرار داده است. بر همین اساس با یک عزم ملی می‌توانیم این ورزش را که از نیاکان ما به ارث رسیده است را با جذابیت‌های خاصش در ایران همگانی و بالاتر از آن جهانی کنیم.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد:، اما در کمیته مربیان قرار هست که مربیان این رشته در سراسر کشور رصد شوند و از مربیانی که سازنده هستند و قهرمانان خوبی در کشور معرفی کرده اند در اولویت ترکیب تیم‌های ملی قرار می‌گیرند. رعایت عدالت و مواسات از تاکیدات دکتر باران چشمه برای تشکیل تیم‌های ملی است که انشاالله به کمک همه دوستان بتوانیم در این بخش سربلند شویم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار