کد خبر: 1063645
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر یک‌هزار تن نهاده دامی جو در بین این جامعه تولیدکننده توزیع شده است و موضوع تأمین آب شرب و نهاده‌های دامی را برای جامعه عشایری و روستایی مغان پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس جهانگیرزاده در دیدار مردمی در منطقه جعفرآباد اظهار کرد: امسال برنامه جامع برای تکمیل مجتمع آبرسانی خروسلو و همچنین سایر مجتمع‌های آبرسانی روستایی در نظر گرفتیم تا 650 روستای شناسایی شده در منطقه مغان از آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در کنار آب شرب، آب احشام و همچنین آب زراعت کشاورزان و روستاییان نیز تأمین خواهد شد که به رغم شرایط خشکسالی و تنش آبی سعی بر تأمین به موقع منابع آب جاری در منطقه است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش دغدغه عشایر و روستاییان توزیع نهاده‌های دامی همچنان ادامه خواهد داشت و سعی بر این است تا با همکاری امور عشایری استان در زمان کوچ پاییزه عشایر مشکلات و دغدغه‌های این جامعه شریف به سرعت برطرف شود.

جهانگیرزاده در مورد بزرگراه پارس‌آباد به سربند و سربند به مشگین‌شهر نیز افزود: کمربندی بیله‌سوار 90 درصد پیشرفت دارد و تا یک ماه آینده این پروژه به زیر بار ترافیک رفته و تکمیل محور پارس‌آباد به سربند و همچنین بیله‌سوار به گرگ تپه نیز با تلاش پیمانکار در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با انجام عملیات آسفالت‌ریزی 12 کیلومتر از محور پارس‌آباد به سربند به سرعت به زیر ترافیک خواهد رفت و با حل مشکل مطالبه پیمانکار در محور سربند به مشگین‌شهر در روزهای آینده پیمانکار با قوت و قدرت کار را ادامه خواهد داد.

جهانگیرزاده اضافه کرد: معاون وزیر راه قول داده تا در هفته جاری با تأمین نقدینگی پیمانکار به روند تکمیل این محور ارتباطی کمک کند که تلاش جدی بر اجرایی شدن این مسیر تا 45 کیلومتر است.

وی از راه‌اندازی بخش شیمی درمانی بیمارستان پارس‌آباد برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی خبر داد و بیان کرد: در کنار این امر بیمارستان بیله‌سوار در حال تجهیز است و به سرعت دستگاه سی.تی.اسکن در این بیمارستان برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی می‌شود.

جهانگیرزاده از خرید و نصب دستگاه ام.ار.آی بیمارستان شهدای پارس‌آباد و همچنین راه‌اندازی مرکز درمان‌بستر اصلاندوز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از بیماران منطقه مغان به پارس‌آباد مراجعه می‌کنند، سعی و تلاشمان بر تجهیز و توسعه بیمارستان شهدا و ارس پارس‌آباد است.

وی در مورد توسعه فرودگاه پارس‌آباد نیز تصریح کرد: روشنایی به طول 35 کیلومتر در فرودگاه پارس‌آباد انجام خواهد شد و با تأمین هفت میلیارد تومان اعتبار احداث جایگاه سوخت به انجام رسیده تا شاهد نشست و برخاست هواپیماهای باری و غول پیکر در این فرودگاه باشیم.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در مورد استخراج نفت گفت: تاکنون با تلاش 200 متخصص و کارگر منطقه مغان حفاری به طول یک‌هزار و 200 متر در منطقه انجام شده و این حفاری تا پنج هزار متر ادامه خواهد داشت.

جهانگیرزاده اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال استخراج نفت در منطقه بیله‌سوار به انجام رسیده و در دو نقطه جعفرآباد و اصلاندوز نیز گمانه‌زنی برای استخراج نفت آغاز شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر