کد خبر: 1063638
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
پایگاه‌های سیار واکسن فخرا جهت رفاه حال هموطنان عزیز و افزایش سطح ایمنی جمعی کشور، با استقرار در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به ارائه اختیاری واکسن فخرا یا سینوفارم به انتخاب افراد می‌کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به مناسبت سالروز اربعین حسینی و همگام با پروژه کارآزمایی بالینی واکسن فخرا، یادگار دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده، پایگاه‌های سیار واکسن فخرا جهت رفاه حال هموطنان عزیز و افزایش سطح ایمنی جمعی کشور، با استقرار در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به ارائه اختیاری واکسن فخرا یا سینوفارم به انتخاب افراد و در قالب کارآزمایی بالینی فاز سه واکسن فخرا می‌کنند.

اولین روز این طرح در پایگاه‌های سیار مستقر در مسیر پیاده روی عاشقان حسینی در روز اربعین با ثبت نام از عزاداران حسینی و تزریق واکسن برای عزیزان شرکت کننده در محل مسجد فیروزآبادی در خیابان عروجی پایین‌تر از میدان شوش و در مسجد مهدیه در خیابان فدائیان اسلام پس از بررسی‌های بالینی و تحت مراقبت‌های پزشکی انجام شد.

این طرح تا پایان‌ماه صفر ادامه دارد و کلیه عزیزان داوطلب می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه‌های ثابت و سیار مرکز کارآزمایی بالینی فخرا یا پیش ثبت نام در سایت www.fakhravac.ir در این طرح مشارکت فرمایند.

هموطنان عزیز میتوانند جهت اطلاع از آدرس مراکز مراجعه حضوری به سایت fakhravac.ir یا پیج اینستاگرامی @fakhravac مراجعه نموده و از امکان تزریق انتخابی واکسن فخرا یا سینوفارم، در قالب کارآزمایی بالینی و مزایای دیگر کارآزمایی شامل بیمه و تست PCR رایگان در منزل و مشاوره ۲۴ ساعته بهره‌مند شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار