کد خبر: 1063613
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی خبر داد:
مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با اجرای طرح «نذر آب ۴» با توزیع اقلام بیش از۴۰ میلیارد ریال و فعالیت در روستاهای محروم شهرستان «مهرستان» سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده اند.

امیر جعفرزاده در نحوه اجرای این طرح در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در قالب طرح «نذر آب ۴» وارد شهرستان «مهرستان» استان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را با توزیع اقلام و استقرار مدرسه و لوله کشی آب با بیش از ۴۰ میلیارد ریال به روستاهای محروم شهرستان مهرستان را آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در استان ‌هایی که دچار مشکل کم آبی هستند، امسال نیز این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در راستای حمایت از زندگی و‌ سلامت انسان ها  و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی در ادامه نحوه اجرای این طرح در روستاهای محروم شهرستان مهرستان گفت: ۵ واحد مدرسه پیش ساخته در ۵ روستا، ۱۲۰ بسته آموزشی شامل، پکیج کامل کیف و نوشت افزار، اجرای برنامه فرهنگی و اهدا جوایز،۴۰ ثوب البسه،۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی، ۳۰۰۰ گان، ۶۰ مخزن ۱۰۰۰ لیتری و ۸ مخزن ۵۰۰۰ لیتری (لوله، کابل،شناور،کف کش ) جمعا به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به مردم‌ روستاهای محروم اهدا شد.

جعفرزاده گفت: خیرین نیک مرام  می‌توانند کمک‌های نقدی و  غیرنقدی خود شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی، نوشت افزار، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی  تحویل دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر