کد خبر: 1063553
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تامین به موقع نهاده‌های دامی حلقه نخست زنجیره تولید اقتصاد دام و طیور کشور است.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران (اوندا)، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی در نشست با اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دامی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تامین به موقع نهاده‌های دامی حلقه اول از زنجیره تولید اقتصاد دام و طیور کشور است و افرادی که در این بخش فعالیت می‌کنند جزیی از فرایند تولید در کشور محسوب می‌شوند.
وی افزود: از منظر وزارت جهاد کشاورزی رسیدگی و رفع مشکلات تامین کنندگان نهاده‌های دامی منجر به تعدیل مشکلات تولید کنندگان و بهبود شرایط بازار خواهد شد.
این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به مشکلاتی که واردکنندگان در مسیر تامین نهاده‌های دامی متحمل می‌شوند و قدردانی از این زحمات ادامه داد: تداوم جریان تامین نهاده دامی اقدامی مهم و ضروری است.
ساداتی نژاد تاکید کرد: تصمیم گیری‌های آتی وزارت جهاد کشاورزی با مشورت و همکاری تشکل‌ها در همه حوزه‌های مرتبط به عنوان راهبرد اصولی این دور از فعالیت‌های وزارت جهادکشاورزی خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ در این نشست واردکنندگان به طرح و بررسی چالش‌ها و راهکار‌های تنظیم بازار نهاده‌های دامی و تامین به موقع این اقلام در سال ۱۴۰۰ پرداختند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار