کد خبر: 1063488
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
درآئین تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان
صبح امروز مراسم آئین تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در محل اکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این مراسم که به میزبانی امور ایثاگران وزارت ورزش برگزار شد سجادی وزیر ورزش، سردار کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، معاونین وزیر و روسای فدراسیون‌ها حضور داشتند.
در ابتدا این مراسم با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی، حاج مرتضی طاهری روضه خوان مداح اهل بیت چند دقیقه‌ای مرثیه سرایی کردند.
در ادامه سجادی وزیر ورزش ضمن بیان رشادت‌های رزمندگان در سال‌های جنگ گفت: بسیار مفتخرم در مراسم آئین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی حضور دارم. به درستی آنچه بیان شده ما شروع کننده جنگ نبودیم و هیچگاه نیستیم. در ۸ سال جنگ دفاع مقدس بسیاری از جوانان ما خالصانه و با رشادت‌های فراوان پای این مرز و بوم ایستادند تا ما امروز در سایه همان دلاوری‌ها با امنیت کامل زندگی کنیم. حمله به مرز‌های ایران توسط دولت بعث و شروع جنگ برای ما بسیار ناخوشایند بود با این وجود مردم کشورمان به ویژه جوانان رشید ودلاور کشورمان جوانان، از کشور و ارزش‌های نظام دفاع کردند
وی در ادامه سخنانش با اشاره به ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شان گفت: ۳هزار و ۷۰۰ سمن در کشور با مدیریت آقای تندگویان مشغول به فعالیت هستند ضمن اینکه ۳۵ هزار گروه جهادی نیز هستند که در تمامی امور کشور حضور پررنگی داشته و دارند.
در پایان مراسم دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان از تعدادی از رزمندگان و ایثارگران و آزادگان دفاع مقدس وزارت ورزش و جوانان از جمله دکتر مهر علی باران چشمه تقدیر و تشکر بعمل آورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار