کد خبر: 1063378
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مراسم تجلیل از ورزشکاران حامی مردم فلسطین و مروجین اخلاق با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
 مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد حامی مردم مظلوم فلسطین و مروجین اخلاق و منش پهلوانی صبح امروز به همت سازمان بسیج ورزشکاران و مشارکت وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و دبیر خانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی برگزار شد.
در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، دکتر مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و تعدادی از رؤسای دیگر فدراسیون‌ها و همچنین تعدادی از ورزشکاران و مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی حضور داشتند.
در ابتدای مراسم میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: پنج هزار شهید ورزشکار به خاطر آرمان‌های خود، از مدال‌های‌شان گذشتند و پلاک آنها، مدال‌شان شد. امروز هم قصد تجلیل از ورزشکارانی را داریم که مقابل نمایندگان رژیم صهیونسیتی قرار نگرفتند و همچنین با اقدامات خیرخواهانه، به کمک به مردم در حوادث مختلف برخاستند.
در ادامه همچنین سجادی وزیر ورزش در بخشی از صحبت‌های خود در این مراسم عنوان کرد: ما پنج هزار شهید در دفاع مقدس و ۱۳۵ شهید مدافع حرم داریم که افتخار بزرگی است. کاری که الان می‌شود، یعنی تجلیل از جوانمردان، اقدام و ارزش بزرگی است که به سهم خودم تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که چنین دیدگاه‌هایی در کشور وجود دارد و حتی باید به بیرون از ایران منعکس شود.
وی در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ پهلوانی افزود: امروز در ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ما بحث مروت و پهلوانی را خوب می‌بینیم و درک می‌کنیم و درواقع پهلوانانی داریم که مروج فتوت بودند و هستند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: منشور ورزش را می‌دانیم، اما این سرزمین آقا دارد و فتوی امام (ره) را می‌دانیم، یک هفته از فرمایش مقام معظم رهبری نگذشته و باید بر اساس سیاست‌های نظام حرکت کنیم. در مجلس هم گفتم وزارت ورزش و جوانان موتور تولید اقتدار و عزت کشور است و امروز اعلام می‌کنم عزت را نمی‌دهیم تا ذلت بگیریم.
در بخش پایانی مراسم نیز از تعدادی از ورزشکاران تجلیل به عمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار