کد خبر: 1063376
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
اتحادیه جهانی کشتی از ساروی به عنوان کشتی گیری نام برد که می‌تواند قهرمان روس جهان و المپیک را در رقابت‌های جهانی نروژ به دردسر بیندازد.
 اتحادیه جهانی کشتی در بررسی مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ، با اشاره به پیروزی‌های موسی اولویف روس مقابل آرتور الکسانیان ارمنستانی در سال‌های اخیر و کسب ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک توکیو توسط فرنگی کار قدرتمند روس، از این دو کشتی گیر به عنوان رقبای اصلی در این وزن نام برد.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه به نخستین حضور محمدهادی ساروی در رقابت‌های قهرمانی جهان پرداخت و نوشت: رقابت‌های این وزن می‌تواند با چالشی غیرمنتظره از سوی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو همراه باشد. در جریان المپیک توکیو، ساروی و الکسانیان در دو سمت جدول حضور داشتند و ساروی در نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر یک مقابل الکسانیان شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

ساروی در اولین تجربه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان می‌تواند موسی اولویف را در رسیدن به سومین طلای جهان به چالش بکشد. جنگندگی بدون وقفه ساروی می‌تواند مقاومت اولویف روس را بر روی تشک مبارزه به چالش بکشد، اما اگر کشتی گیر ایرانی می‌خواهد حریف خود را به دردسر بیندازد باید قدرت دفاعی خود را بیشتر کند.

در بخش دیگری از گزارش اتحادیه جهانی به مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ گیلوگرم نیز اشاره شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار