کد خبر: 1063245
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
تیم ملی فوتسال ایران در سی و یکمین و مهم‌ترین تقابل خود با ازبکستان به دنبال پیروزی است.
 تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال از ساعت ۱۸ امروز(جمعه دوم مهر) با تیم ازبکستان روبه‌رو می‌شود.

این دیدار سی‌ونهمین بازی ایران در جام‌های جهانی است که در بازی‌های قبلی ۱۸ برد، ۶ تساوی و ۱۴ باخت، ۱۲۶ گل زده و ۱۲۲ گل خورده ماحصل عملکرد ایران بوده است.

ملی‌پوشان فوتسال ایران با غلبه بر صربستان و آمریکا و شکست از آرژانتین در گروه ششم جام جهانی فوتسال به عنوان تیم دوم روانه مرحله بعد شدند تا با تیم دوم گروه دو روبه‌رو شوند. ازبکستان در مرحله گروهی تنها به یک پیروزی در بازی آخر مقابل مصر رسید تا با همین سه امتیاز به عنوان تیم دوم روانه مرحله بعد شود.

این دو تیم تا کنون ۳۰ بار مقابل هم قرار گرفتند که ازبکستان در تاریخ بازی‌های خود هیچ‌گاه مقابل ایران به پیروزی رسیده و تنها یک بار به تساوی دست یافته و همیشه مقابل ایران بازنده بوده است.

فوتسال این کشور در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده و چند ماه پیش هم این تیم با وجود شکست مقابل ایران در تورنمنت تایلند، نمایش خوبی به خصوص در دقایق ابتدایی مقابل شاگردان ناظم الشریعه داشت.

ازبک‌ها با چند تیم بزرگ جهان پیش از جام جهانی بازی دوستانه برگزار کرده و حسابی مهیای این رقابت‌ها شده‌اند و به نظر می‌رسد با وجود این که همواره برتری مطلق مقابل ازبکستان برای ایران بوده، با این حال تیم فوتسال کشورمان در اولین تقابل خود با یک تیم آسیایی در تاریخ جام جهانی کار آسانی مقابل ازبکستانی‌ها ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار