کد خبر: 1063229
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
رئیس هیات ورزش در فضای مجازی ارتش:
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، هشتمین دوره مسابقات ورزش در فضای مجازی توسط سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی آجا، ویژه خانواده بزرگ ارتش در هفته اول مهرماه برگزار می‌شود.
به گزارش جوان آنلاین امیر سرتیپ دوم علی زاهدیان رئیس هیات ورزش در فضای مجازی ارتش در گفت وگویی درباره مسابقات ورزشی در فضای مجازی گفت: هیات ورزش در فضای مجازی ارتش افتخار دارد که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون ۷ دوره جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی را با شعار "ورزش در ارتش هیچگاه تعطیل نیست "را برگزار کند.
این مسابقات توسط سازمان تربیت بدنی ارتش از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون در ۷ دوره به مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام شده که شاهد برگزاری هشتمین دوره آن هستیم.
 
هدف از اجرای جشنواره فضای مجازی ترغیب و تشویق خانواده‌ها به ورزش است
امیر زاهدیان در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونا ما جشنواره فضای مجازی را در سه بخش عمده تقسیم کردیم که در بخش اول یعنی بخش ورزش‌های همگانی شامل پیاده روی و کوهپیمایی است. شرکت کنندگان در این بخش با ساخت کلیپ ورزشی در مدت زمان ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه که خودشان به همراه خانواده در آن نقش اصلی را ایفا می‌کنند می‌توانند با ارسال به دبیرخانه جشنواره در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند.
در بخش دوم، حرکات و مهارت‌های ورزش در خانه است که تا امروز ۷ دوره آن را با موفیقت و استقبال چشمگیر خانواده‌ها برگزار کردیم و شرکت کنندگان می‌بایست در منزل ورزش‌های خلاقانه انجام دهند و برای ما ارسال کنند.
اما بخش سوم برنامه ریزی شده بخش علمی ورزشی به صورت پرسش و پاسخ سوالات ورزشی است که از این طریق هم می‌توانند در هشتمین دوره جشنواره فضای فجازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور داشته باشند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این جشنواره از امروز ۱ مهر ماه همزمان با آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس شروع خواهد شد و انشاله ۷ مهرماه در بهشت زهرا قطعه شهدای دفاع مقدس، مراسم اختتامیه را برگزار خواهیم کرد و قرعه کشی‌ها و اعلام برندگان آنجا برگزار خواهد شد
امیر زاهدیان در پایان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی فضای مجازی، ضمن تولید محتوا‌های ورزشی، ترغیب و تشویق مردم به ورزش کردن، مخصوصا توسعه ورزش‌های همگانی است و بهترین نفرات این مسابقه مورد قضاوت داوران سازمان تربیت بدنی ارتش قرار می‌گیرند و به نفرات برتر و به یُمن چهل و یکمین سالگرد هفته دقاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴۱ جایزه اهدا می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار