کد خبر: 1063219
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آقای رئیسی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، استحکام قدرت در جمهوری اسلامی ایران و استغنای کشورمان از مستکبران را به همگان نشان داد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تمام کشورهای جهان سعی دارند با کشوری ارتباط برقرار کنند که از ثبات و استحکام لازم برخوردار است و کشوری مستغنی در برابر دیگر کشورهاست.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در هفتادو ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل افزود: آقای رئیسی در سخنرانی خود استحکام قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران و استغنای کشورمان از مستکبران عالم به وجود ثبات در ایران را به همگان نشان داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول چهل و سه سال گذشته همواره استکبارستیزی خود را به جهانیان ثابت کرده و در مسیر استقلال گام برداشته و از این پس نیز با قدرت بیشتر به این مسیر ادامه خواهد داد.

گودرزی خاطرنشان کرد: سخنرانی آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل به همگان ثابت کرد که دوره نرمش و کرنش در برابر دشمنان به پایان رسیده و زبان اقتدار جای آن را گرفته است.

وی افزود: تجربه سالیان قبل به ما نشان داده که هرگاه ما با اقتدار با دشمنان و مستکبران رفتار کرده‌ایم به حق خودمان رسیده‌ایم و هرگاه که در برابر آنها کرنش کرده‌ایم نه تنها به حق‌مان نرسیده‌ایم بلکه از حقوق‌مان هم به ناچار به عقب نشسته‌ایم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همگان باید بدانند که دیگر همه جهان چند کشور اروپایی نیست و از نگاه ما، ارتباط با همه کشورها به استثنای آمریکا و رژیم صهیونیستی در دستورکار ماست و ما همانطور که گفتم جهان را محدود به چند کشور خاص نمی‌دانیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار