کد خبر: 1063130
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مکتب حسینی نمایشگاهی از درس ها، حکمت ها و عبرت ها است، گفت: امام حسین(ع) الگوی بشریت بوده و باید مکتب حسینی برای مردم تبیین شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی، عصر امروز در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در حوزه علمیه صادقیه خرم آباد، گفت: امام حسین(ع) بهترین و برترین الگوها برای بشریت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه زندگی فردی و اجتماعی امام حسین(ع) برای سعادت دنیوی و اخروی انسان ها سراسر درس است، افزود: مکتب حسینی و عاشورایی مختص تمام آزادی خواهان جهان اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه درس ها، عبرت ها و شعور حسینی باید برای مردم تبیین شود، اظهارداشت: کانون مساجد در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.

جریان سازی عاشورایی بین نسل جدید تبیین شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فرهنگ حسینی و اهل بیت(ع) الگویی کامل از سبک زندگی اسلامی است، گفت: این فرهنگ که هر چه با زبان ساده تر و قابل فهم برای همگان تبیین شود، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ حسینی و عاشورایی برای ادامه حیات است و باید جریان سازی عاشورایی بین نسل جدید نهادینه شود.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: از فرصت محرم و صفر باید برای شناساندن واقعی نهضت حسینی و قیام عاشورا بین نسل امروز بهره مند شد و مبلغان در این راستا رسالت خطیری بر دوش دارند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار