کد خبر: 1063125
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
فرمانده کل ارتش:

فرمانده کل ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی هوایی با اشاره به آمادگی نیرو‌های مسلح برای پاسخ به هر تهدید احتمالی گفت: با توجه به توانمندی‌هایی که در نیرو‌های مسلح داریم، هر تهدیدی را که علیه منافع و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد با تمام توان پاسخ خواهیم داد.
به گزارش مهر، امیرسید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در آیین تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش که صبح دیروز در مرکز آموزش هوایی شهید خضرایی برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات و اقدامات امیر نصیرزاده در دوران مسئولیت خود، گفت: من شهادت می‌دهم که امیر نصیرزاده با تلاش و مجاهدت به عهدی که بسته بود وفا کرد که این جای تشکر دارد.
فرمانده کل ارتش با تبریک به امیر واحدی به دلیل انتصاب به عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: واحدی مورد اعتماد فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفتند که جای تبریک دارد. شما سکاندار نیرویی هستید که سراسر کارنامه آن، افتخار و سربلندی است.
وی انتظارات مقام معظم رهبری از نیروی هوایی را بسیار بالا دانست و گفت: مقام معظم رهبری ظرفیت‌های عظیم را در نیروی هوایی و کارکنان این نیرو به خوبی می‌بینند و به دلیل همین ظرفیت‌های عظیم است که نگاه ویژه‌ای به نیروی هوایی دارند.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی سرمایه‌های عظیمی همچون کارکنان ولایی و متخصص دارد و استفاده از این فرصت‌ها حتماً می‌تواند موجب موفقیت این نیرو باشد. امروز نیروی هوایی در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند به هر تهدیدی پاسخ قاطع دهد.
سرلشکر موسوی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین تأکید کرد: نیروی هوایی امروز در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده که موفقیت‌ها و دستاورد‌های این نیرو در حوزه پهپاد از جمله این دستاوردهاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیرو‌های مسلح برای پاسخ به تهدیدات احتمالی اشاره کرد و گفت: ما با توجه به توانمندی‌هایی که در نیرو‌های مسلح داریم هر تهدیدی را که علیه منافع و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد با تمام توان پاسخ خواهیم داد. فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: نیروی هوایی پر از انسان‌های متعهد، تحصیلکرده و پا در رکاب است، این نیرو نه تنها برای اداره خود بلکه برای نیرو‌های مسلح و اداره کشور مدیرانی توانمند و دانشمند تربیت کرده است. سرلشکر موسوی هم‌افزایی و همکاری را موفقیت در مسئولیت‌های مختلف دانست و گفت: ما در ارتش ظرفیت‌های بسیار عظیمی داریم که اگر این ظرفیت‌ها در کنار هم قرار بگیرند و در یک مسیر هم‌افزایی باشند قدرت بیشتری را برای کشور به همراه خواهند آورد.
وی ادامه داد: سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان ارتش بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا تدوین و در اختیار فرماندهان قرار گرفته است تا بتوانند برای پیشرفت از آن استفاده کنند، پس نباید حتی یک روز را هم از دست بدهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار