کد خبر: 1063115
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بلیت مترو را گران نمی‌کنیم، گفت: افزایش عوارض یا مالیات‌های محلی مورد قبول این دوره مدیریت شهری نیست.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره نرخ بلیت مترو اظهارداشت: نرخ تمام شده بلیت مترو بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در تهران حدود ۲۰ هزار تومان است، ولی مدیریت شهری اعلام نکرده که قرار است نرخ بلیت تغییر کند و افزایش یابد.

وی افزود: اینکه قیمت بلیت را با توجه به افزایش قیمت تمام شده آن ۱۰ برابر کنیم با عقل و منطق جور در نمی‌آید و نمی‌خواهیم شهروندان در فشار اقتصادی ناشی از افزایش نرخ بلیت مترو قرار گیرند لذا در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش نرخ بلیت مترو نداریم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مابه التفاوت قیمت تمام شده بلیت توسط شهرداری و دولت باید تامین شود و ان شالله با تعامل با دولت متفاوت از گذشته شاهد حمایت دولت از ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

امانی خاطر نشان کرد: همچنین افزایش عوارض یا مالیات‌های محلی ضمن نداشتن ضمانت اجراء، در شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی مردم مورد قبول این دوره مدیریت شهری نیست.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار