کد خبر: 1063008
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

پزشکی قانونی اعلام کرد زن جوانی که نوزاد یک روزه‌اش را از پنجره خانه‌اش بیرون پرت کرده و باعث مرگ او شده است جنون دارد.
به گزارش جوان، شامگاه جمعه‌۱۸ تیر امسال بود که اهالی ساختمان پنج‌طبقه‌ای در جنوب شرق تهران با شنیدن صدای مهیبی از خانه‌هایشان سراسیمه بیرون آمدند. ساکنان ساختمان داخل حیاط با پیکر بی‌جان نوزاد دخترشیرخواری روبه‌رو شدند که مشخص بود از طبقات بالایی به پایین سقوط کرده‌است.
اهالی ساختمان می‌دانستند زنی که در طبقه چهارم ساختمان زندگی می‌کند باردار بوده و احتمال دادند که نوزاد فوت شده متعلق به او باشد. بدین ترتیب همزمان با اعلام این خبر به اداره پلیس به خانه زن جوان رفتند، اما وی در را روی همسایه‌هایش باز نکرد. دقایقی بعد که مأموران پلیس از راه رسیدند زن جوان هم در را باز کرد و در حالی که به نظر می‌رسید از خواب بیدار شده‌است وقتی با سؤال همسایه‌ها درباره نوزادش روبه‌رو شد گفت که نوزاد یک روزه‌اش را از پنجره خانه‌اش به بیرون پرت کرده است.
بدین ترتیب موضوع به قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداخت.
زن ۳۸‌ساله درباره حادثه گفت: چهار سال قبل با شوهرم ازدواج کردم و الان هم یک دختر چهارساله دارم.
از آنجایی که وضع مالی خوبی نداشتیم وقتی برای بار دوم باردار شدم خیلی ناراحت بودم و دوست نداشتم بچه دومم به دنیا بیاید، اما به‌هرحال دخترم به‌دنیا آمد. نوزادم پس از به‌دنیا آمدن مدام گریه می‌کرد و من هم حال خوبی نداشتم و نمی‌توانستم از او نگهداری کنم. امروز هم از صبح گریه می‌کرد به طوری‌که عصبانی شدم و در یک لحظه او را از پنجره به پایین پرت کردم. وقتی همسایه‌ها به در خانه‌ام آمدند تازه متوجه شدم که چه بر سر نوزادم آورده‌ام.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه زن جوان به دستور بازپرس جنایی برای انجام آزمایش‌های لازم در اختیار تیم پزشکی قانونی قرار گرفت تا اینکه یک روز قبل کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند، زن جوان زمان حادثه جنون داشته است. بدین ترتیب زن جوان برای درمان در بیمارستان روانی بستری شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
آیا این زن را نباید کسی از فامیل حمایت می کرد .مادری و یا خواهری و همسرش
آخه زایمان داشته .یعنی چی .تنهایی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار