کد خبر: 1062946
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: کادر فنی جدید والیبال نشسته زنان و مردان برای هدایت تیم در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کیش بزودی از سوی فدراسیون معرفی خواهد شد.
مسعود حمیدی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مسئولیت هادی رضایی به عنوان سرپرست کل مسابقات والیبال نشسته بازی‌های آسیا و اقیانوسیه و نماینده فدراسیون جهانی در این مسابقات که از ۱۸ تا ۲۴ آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود، طبق نشستی که با او داشتیم مقرر شد هدایت تیم ملی والیبال نشسته را با توجه به دو مسئولیت سنگینی که در این بازی‌ها دارد به فرد دیگری موکول شود.

وی گفت: هادی رضایی به دلیل خستگی بازی‌های پارالمپیک توکیو و مسئولیت سرپرست کل کاروان از فدراسیون درخواست کردند که فعلا نیاز به استراحت دارند، بنابراین پس از پایان مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه مشخص خواهد شد که چه کسی مسئولیت تیم والیبال نشسته را در مسابقات جهانی که اسفند ماه در چین برگزار می‌شود و همچنین بازی‌های پاراآسیایی چین برعهده خواهد گرفت.

دبیر فدراسیون افزود: مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه، چون در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود، به زودی کادر فنی جدید در هر دو بخش معرفی و زمان برگزاری اردو‌ها نیز اعلام خواهد شد.

حمیدی در پایان همچنین پیرامون این پرسش که آیا تغییراتی در بازیکنان والیبال نشسته برای شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ایجاد خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: شاکله اصلی تیم همان بازیکنان حاضر در پارالمپیک توکیو است و تنها چند نفر بازیکن جدید را با هدف پشتوانه سازی و انجام کلاس بندی بین المللی در کیش به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار