کد خبر: 1062930
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تبیین و ترویج جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس برای نسل امروز، گفت: در این راستا باید از تمامی ظرفیت های دولتی و مردمی استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(30 شهریور)، در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش آفرینی امام راحل (ره) و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان با خدای خویش معامله کردند و خداوند در مقابل تقدیم جان از سوی شهدا بهشت را به آنان وعده داد، خاطرنشان کرد: سند این معامله انجیل، تورات و قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: آنانی که جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند، بدانند جوانان وطن احساس حقارت را بر دل آنان نشاندند و این زیبایی های پیروزی دفاع مقدس را باید به نسل‌های آینده بازگو کرد تا ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ نابرابر عزت کشور حفظ شد، گفت: امروز ایران اسلامی کانونی برای حفظ ایجاد امنیت است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت سازمان ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و به کمک مردم باید  ادت های رزمندگان دفاع مقدس را تجزیه و تحلیل و به شیوه‌های هنرمندانه برای نسل‌های آینده بازگو کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار