کد خبر: 1062774
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با تسریع در روند واکسیناسیون در استان و با اتمام واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان از آبان ماه شاهد برگزاری حضوری کلاس‌های درس خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جمع خبرنگاران در رابطه با بازگشایی مدارس اظهار داشت: با تسریع در روند واکسیناسیون در استان و با اتمام واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان از آبان ماه شاهد برگزاری حضوری کلاس‌های درس خواهیم بود.

ناصری با بیان اینکه تاکنون 90 درصد معلمان دز اول و نزدیک به 40درصد دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند، گفت: طبق برنامه ریزی ها لازم تا قبل از شروع سالتحصیلی تمامی فرهنگیان واکسیناسیون خواهند شد.

وی بااشاره به اینکه ایمن سازی مدارس از لحاظ بهداشتی و همچنین سلامتی دانش آموزان جزو اولویت های آموزش و پرورش استان می باشد، افزود: ما آمادگی داریم تا از سوم مهرماه مدارس را به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو آغاز کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل نیز در رابطه با آموزش‌های غیرحضوری افزود: آموزش غیرحضوری تبعاتی همچون افت تحصیلی به همراه داشته که مدارس از سوم مهرماه به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو بازگشایی می‌شوند.

قاسمی  با اشاره به این‌که آمادگی مدارس باید توسط کمیته سلامت مدرسه تایید شود، تصریح کرد: مدارسی که کمتر از 300 نفر دانش‌آموز دارند از اول آبان‌ماه و مدارس بالای 300 نفر و با تراکم بالا از هفته دوم آبان‌ماه و با گروه‌بندی دانش‌آموزان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی همچنین در مورد ارزیابی معلمان نیز افزود: معلمان به مدت 4 هفته می‌توانند مباحث سال قبل را برای دانش‌آموزان مرور کنند تا مشکلی در سال جدید نداشته باشند. امیدداریم با انجام واکسیناسیون و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر