کد خبر: 1062632
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
مخالف بخش شدن باسمنج هستم
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه متاسفانه مجلس توجه و نظارتی برای اجرای قوانین مصوب خود ندارد، گفت: اینگونه نیست که با بخش شدن باسمنج موافق باشیم. فاصله باسمنج با تبریز مسافتی ندارد که باسمنج بخش شود اما حریمی برایش قائل نشد.

 فریدون بابایی‌اقدم  در جلسه شورای شهر تبریز با نمایندگان مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: مکانیزمی برای استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در تبریز در نظر گرفته نشده است.

 وی با بیان اینکه ارتباط با نمایندگان با جلسات سه ماهه نمی‌تواند رفع مشکل کند، افزود: جلسات بسیاری برگزار شده اما همانگونه که دکتر پزشکیان گفتند هرکس هرچه می‌خواهد می‌گوید و راهکاری ارائه نمی‌شود.

پبابایی اقدم با اشاره به اینکه متاسفانه مجلس توجه و نظارتی برای اجرای قوانین مصوب خود ندارد، ادامه داد: اینگونه نیست که با بخش شدن باسمنج موافق باشیم. فاصله باسمنج با تبریز مسافتی ندارد که باسمنج بخش شود اما حریمی برایش قائل نشد.

وی افزود: بنده به عنوان رییس کمیسیون معماری و شهرسازی مخالف بخش شدن باسمنج هستم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اینگونه نیست که یک خط بکشیم و بگوییم‌ اینجا مال تبریز است اما خدمات ارائه ندهیم، قانون تعاریف حریم‌ و محدوده صراحت دارد نباید تداخلی داشته باشد.

فریدون بابایی اقدم گفت: اولویت اول ما تداخل سیاسی با ۳ شهرستان است چرا برای آنها وقت نگذاشته‌ایم و از سال ۱۳۷۱ این تداخل وجود دارد.

وی اظهارداشت: افراد فقیر از طریق تعاونی ها در شهرک شهید صیاد شیرازی زمین خریده‌اند ولی به دلیل تعارضات اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه به جای همکاری با یکدیگر دنبال دلیل هستیم همدیگر را خراب کنیم تاکید کرد: چرا ارتقاعات بخشی در اصفهان اجرا نمی‌شود و فقط در تبریز اجرا می‌شود.

بابایی اقدم ادامه داد: فرماندار تبریز گفتند برخی نمایندگان موافق بخش شدن باسمنج بودند آیا در این موافقت نمی دانستند قانون چیست؟

وی با اشاره به اینکه تداخل سیاسی محدوده و حریم شهر تبریز موضوع جلسه است گفت: من مخالف بخش شدن باسمنج هستم چون با آن نقطه قرار گیری باسمنج امکان بخش شدن باسمنج نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: اکر نمایندگان تبریز با تصمیم اعضای شورای شهر موافق هستند اعلام کنند و پیگیری کنند تا این معضل حل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر