کد خبر: 1062551
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
سخنگوی دولت تدبیر می‌گفت به دلیل تصویب نشدن FATF به ما واکسن نمی‌دهند، هنوز هم FATF تصویب نشده است، پس چطور به صورت انبوه واکسن وارد می‌شود.

سخنگوی دولت تدبیر می‌گفت به دلیل تصویب نشدن FATF به ما واکسن نمی‌دهند، هنوز هم FATF تصویب نشده است، پس چطور به صورت انبوه واکسن وارد می‌شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر، در خصوص تردیدآفرینی اصلاح‌طلبان در رابطه با وعده‌های دولتِ رئیسی، اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای رئیسی تازه به صورت جدی شروع به کار کرده است، اصلاح‌طلب‌ها با این رفتار‌ها شروع به مطالبه‌گری می‌کنند. مردم که با آمدن دولت جدید مقداری امیدوار شده‌اند، رفتار اصلاح‌طلبان را رفتار غیرقابل قبولی تلقی می‌کنند و بی‌اعتمادی به جریان اصلاحات افزون می‌شود. اصلاح‌طلبان باید نسبت به هشت سال حمایت از ریاست جمهوری روحانی خود را مقصر بدانند، آن‌ها باید اظهار پشیمانی و از مردمی که آن‌ها را برای رأی دادن بسیج کردند، عذرخواهی کنند. این شاید بتواند مقداری از اعتماد از دست رفته را برگرداند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: عملکرد رئیسی در همین آغاز کار نشان‌دهنده موفقیت دولت وی است و البته پاره‌ای از اقدامات که در کوتاه‌مدت قابل انجام است، به صورت جدی دنبال می‌شود، واردات واکسن شدت یافته است، در حالی که سخنگوی دولت تدبیر می‌گفت به دلیل تصویب نشدن FATF به ما واکسن نمی‌دهند، هنوز هم FATF تصویب نشده، اما چطور به صورت انبوه واکسن وارد می‌شود؟ پاسخ روشن است و آن، اقدام رئیس‌جمهور است که شخصاً با رؤسای جمهور چند کشور از جمله رئیس‌جمهور چین گفتگو کرد. اطمینان دارم اگر روحانی هم شخصاً با رئیس‌جمهور چین تماس می‌گرفت و از او می‌خواست برای تأمین واکسن اقدام کند، آن‌ها اقدام می‌کردند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: این اشخاص هستند که نقش‌آفرینی می‌کنند و این مدیر است که اظهار مدیریت می‌کند. در همین مدت کم حضور آقای رئیسی در میان مردم و در بیمارستان‌های محل استراحت مبتلایان کرونا و داروخانه‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته است. وقتی رئیس‌جمهور در میان مردم حضور پیدا می‌کند و اعتراضات آن‌ها را می‌شنود و بلافاصله ترتیب اثر می‌دهد و صفوف دارو و کرونا را کاهش می‌دهد، مردم این رفتار‌ها را می‌بینند.
مصباحی‌مقدم تصریح کرد: آیا وقتی مردم حضور رئیس‌جمهور و وزرا را می‌بینند، بگوییم وضع تغییری نکرده است و وعده‌های داده شده دولت قابل اجرا نیست؟ خب صبر کنید و اجازه دهید شش ماه و یک سال بگذرد و برخی از آثار مشخص شود. این نرخ تورم فزاینده معلول تورمی است که شش ماه قبل تزریق شده است و عامل و سبب آن شش ماه قبل ایجاد شده و حالا دارد اثر خود را نشان می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار