کد خبر: 1062306
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
مدیر روابط‌عمومی سریال سلمان فارسی خبر داد
مدیر روابط‌عمومی سریال فاخر سلمان فارسی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ درصد از سریال «سلمان فارسی» به تولید رسیده و قرار است همزمان با پایان تولید، پخش آن به صورت جهانی انجام شود از اقدام غیرقانونی برخی سایت‌ها به انتشار اطلاعیه جذب بازیگر برای این سریال خبر داد.
مصطفی شاه کرمی

مدیر روابط‌عمومی سریال فاخر سلمان فارسی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ درصد از سریال «سلمان فارسی» به تولید رسیده و قرار است همزمان با پایان تولید، پخش آن به صورت جهانی انجام شود از اقدام غیرقانونی برخی سایت‌ها به انتشار اطلاعیه جذب بازیگر برای این سریال خبر داد.
داوود میرباقری حدود ۲۰ سال تلاش کرد تا سریال سلمان فارسی را به تولید برساند، آرزویی که یکی، دو سال است زمینه‌های آن فراهم شده و این نویسنده و کارگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون کشورمان که پیش از این موفق به ساخت و خلق آثار ماندگاری از جمله سریال امام علی (ع)، مختارنامه، معصومیت از دست رفته و مسافر ری شده بود، مشغول فیلمبرداری بخش‌های مختلف این سریال الف ویژه است.
احسان ناظم‌بکایی، مدیر روابط‌عمومی این سریال ضمن ارائه توضیحاتی درباره بزرگ‌ترین پروژه سریالی این روز‌های تلویزیون گفت: سه فصل در این سریال روایت می‌شود؛ فصل ایران در دوره ساسانی که تا به حال در بخش نمایشی هیچگاه به سمت آن نرفته‌ایم؛ تاریخ عصر بیزانس و فصل حجاز که دوره اسلام را نشان می‌دهد. تاکنون بخش زیادی از فصل بیزانس که ۲۵ درصد از کار است، تصویربرداری شده است. این فصل تولید سختی هم دارد و جاده‌ای است و سلمان فارسی سرگشته از این دیر به آن دیر و از این کلیسا به آن کلیسا می‌رود و نهایتاً با راهنمایی‌ها به سمت حجاز حرکت می‌کند تا منجی موعود را ببیند.
وی با اشاره به پخش جهانی آن بیان کرد: این مجموعه به معنای واقعی بین‌المللی و بین‌ادیانی است و پخش آن هم به صورت جهانی آغاز می‌شود.
این فعال رسانه‌ای درباره روند تولید سریال نیز عنوان کرد: ساخت این سریال حدود پنج سال طول می‌کشد. رئیس صداوسیما تاکنون سه بار در پشت‌صحنه سریال حضور پیدا کرده است.
ناظم‌بکایی در پایان گفت: سریال به شدت پربازیگر است و بازیگرانی از یونان، ارمنستان و مراکش جلوی دوربین رفته‌اند. «هشام رستم» از تونس که اسکار بازیگری دارد از بازیگران این سریال است. در فصل حجاز بازیگرانی از کشور‌های عربی و در فصل ایران بازیگرانی از قفقاز و آسیای مرکزی اضافه می‌شوند.
مدیر روابط‌عمومی سریال «سلمان فارسی» همچنین نسبت به عملکرد غیرقانونی برخی سایت‌های مجازی که اقدام به انتشار برخی اطلاعیه‌ها برای جذب بازیگر برای این سریال کرده‌اند، گفت: متأسفانه در روز‌های اخیر برخی از سایت‌های مجازی در اقداماتی غیرقانونی، اطلاعیه‌هایی برای جذب بازیگر در سریال «سلمان فارسی» منتشر کرده‌اند و اقداماتی از جمله گرفتن شماره کارت، عکس و فیلم از افراد مختلف انجام داده‌اند.
وی تأکید کرد: هر اتفاقی اگر قرار باشد برای پروژه بیفتد، جذب بازیگر، عوامل یا هر نکته دیگر، رسماً از طریق سازمان صداوسیما، مرکز سیمافیلم یا خود پروژه به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد. بنابراین چه آن‌هایی که به پروژه علاقه‌مندند و چه آن‌هایی که تماس گرفته‌اند صبوری داشته باشند، چون پروژه واقعاً پروژه طولانی‌مدتی است و از طرفی تحت تأثیر این حرف‌ها و نکات قرار نگیرند. البته این موضوع از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است.
سریال سلمان فارسی به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری، سریال فاخر ویژه سازمان صداوسیماست که به سفارش سیمافیلم ساخته می‌شود. این سریال به زندگی سلمان فارسی، یار ایرانی پیامبر (ص) می‌پردازد و در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام روایت می‌شود. فیلمبرداری این سریال از آذر سال ۱۳۹۸ در شهداد کرمان آغاز شد و کاروان سلمان فارسی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عبور از جزیره قشم، شاهرود و شهرک سینمایی نور چند ماهی است که تیم سازنده در کلیسای سنت‌استپانوس شهر جلفا که لوکیشن دیرعموریه فاز بیزانس سریال سلمان فارسی است مشغول فیلمبرداری هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار