کد خبر: 1061839
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :
علیرضا قاری‌قرآن گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی یگان حفاظت از اراضی این اداره‌کل با بهره گيری از اصل اساسی 'پيشگيری'، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید می‌کنند.

        

    به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه حفاظت و حراست از اراضی دولتی یکی از اهداف ما در حوزه املاک و حقوقی است اظهار کرد: مأموریت یگان حفاظت از اراضی، حفاظت و رفع تصرف از کلیه اراضی و املاک، تجهیزات اموال منقول و غیرمنقول و تأمین و استقرار نظم و امنیت در اماکن و اقدامات پیشگیرانه حفاظتی در این راستا و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی در اجرای قوانین و مقررات است.

    وی با اشاره به اینکه استان اصفهان علاوه بر مرکز استان، 22 شهرستان دارای اراضی قابل حفاظت را شامل می‌شود، گفت: با همت و تلاش معاونت املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل، همواره سعی شده در اجرای احکام از خوروبیابانک تا فریدونشهر و از آران و بیدگل تا سمیرم بهترین عملکرد ارائه شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تاکید بر نقش موثر یگان حفاظت اراضی ملی در پاسداری از بیت‌المال عنوان کرد: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره‌کل با بهره گيری اصل اساسی 'پيشگيری' مطابق با برنامه‌ریزی بعمل آمده حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید می‌کنند.

    وی گفت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال، پیشگیری هدفمند، بهره‌گیری از جدیدترین شیوه‌های حفاظتی، توجه به آموزش عوامل یگان حفاظت و استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه گزارش مردمی ۱۶۵۶ در کاهش تصرفات اراضی ملی و صیانت از بیت‌المال بسیار موثر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر