کد خبر: 1061821
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
استاندار هرمزگان خواستار اجرایی شدن طرح جامع تولید انرژی برق در راستای تأمین پایدار برق مورد نیاز صنایع غرب بندرعباس شد.

استاندار هرمزگان خواستار اجرایی شدن طرح جامع تولید انرژی برق در راستای تأمین پایدار برق مورد نیاز صنایع غرب بندرعباس شد.
فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به پیگیری تأمین برق مورد نیاز واحد‌های صنعتی بزرگ استان، گفت: در فصل تابستان، قطعی‌های برق زیادی برای این واحد‌ها اعمال شد، تا برق خانگی به شکل مناسب تأمین شود که با توجه به بهتر شدن شرایط آب و هوایی در نیمه دوم سال، باید هم سهمیه برق شش ماه دوم سال و هم کسری شش ماه نخست این واحدها، تأمین شود تا بتوانند تولید کامل را طبق برنامه‌ریزی محقق کنند. وی ادامه داد: همکاری شرکت برق استان و برنامه‌ریزی مناسب توسط واحد‌های صنعتی بزرگ به خصوص شرکت‌های تولید فولاد در استان برای این کار ضروری است.
استاندار هرمزگان خواستار اجرای طرح جامع تولید انرژی برق برای صنایع غرب بندرعباس شد و افزود: شرکت توسعه زیرساخت که با سهامداری صنایع غرب بندرعباس تشکیل شده، با کمک واحد‌های تولید فولاد در استان باید در این راستا اقدام و در زمینه احداث نیروگاه‌های جدید تولید برق و همچنین ایجاد واحد بخار در نیروگاه سیکل‌ترکیبی ایسین، سرمایه‌گذاری کند تا برق مورد نیاز واحد‌های صنعتی غرب بندرعباس، به صورت پایدار تأمین شود.
همتی به مسائل و مشکلات منطقه آزاد قشم در زمینه پرورش متمرکز میگو اشاره کرد و گفت: مقرر شد برای رفع مشکلات این سازمان با شیلات و سازمان نظام مهندسی، موضوع در جلسه‌ای به طور دقیق کارشناسی و نتیجه ابلاغ شود. استاندار هرمزگان با بیان اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، حکم قانون را دارد و عدم اجرای آن به معنای ترک فعل و تخلف است، خاطرنشان کرد: روند اجرای تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان پایش می‌شود و مصوبات مربوط به دستگاه‌های اجرایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک‌ها، که اجرایی نشده‌اند، به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه آن‌ها و همچنین به تخلفات و دادگستری اعلام می‌شود که تعداد این مصوبات اجرایی نشده کم است، اما موضوعات مهمی محسوب می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار