کد خبر: 1061640
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه لرستان:
حجت الاسلام محمدی امین با بیان اینکه 600 طلبه لرستانی مشکل مسکن دارند، گفت: در راستای تأمین مسکن این افراد رایزنی هایی با اداره کل راه و شهرسازی لرستان انجام می شود.

 

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام علیرضا محمدی‌امین، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از طلاب لرستانی در راستای رفع مشکلات معیشتی و مسکن مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه لرستان با اشاره به اصلاح سازوکارهای حمایت مرکز خدمات حوزه‌های‌ علمیه از طلاب و روحانیون افزود: دو هزار طلبه لرستانی مورد حمایت مرکز خدمات حوزه‌ علمیه لرستان هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع به طلاب ادامه داد: حمایت‌های مختلف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هدفمند می‌شود.

حجت الاسلام محمدی امین با بیان اینکه از این پس توزیع بسته‌های معیشتی یا بُن‌های حمایتی به طلاب تحت تکلف ارائه می شود، خاطرنشان کرد: اقداماتی نیز برای رفع مشکل مسکن طلاب با اداره‌ کل راه و شهرسازی انجام شده است.

وی اظهارداشت: هم اکنون 600 طلبه لرستانی مشکل مسکن دارند و برای تهیه مسکن این افراد رایزنی‌هایی با راه و شهرسازی صورت گرفته است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لرستان اجرای برنامه‌های فرهنگی، اردویی و قرآنی، گفت: اعزام طلاب و خانواده‌های آنان به اردوهای زیارتی، اجرای کارگاه‌های ویژه ازدواج و برگزاری جشنواره قرآن و عترت را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در این مرکز برای طلاب برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان از بیشترین حمایت‌ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور برخوردار است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار